Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

suus

suus

11-01-2009 om 07:28

Wii fit => waar?

hoi
Na lang twijfelen gister eindelijk besloten om een WII Fit te gaan kopen.... blijk je nergens het FIT pakket met balance board meer te kunnen krijgen. we hebben nu de WII sport maar ik zou graag Fit pakket er bij willen kopen. Overal krijgen we te horen dat ie pas over een paar weken geleverd kan worden.

weet iemand misschien een winkel waar ie nog te krijgen is?

en daarbij: wat zijn leuke spelletjes om er bij te kopen? ik wil 1 of 2 spelletjes oa voor de kinderen (2 meisjes, 4 en net 7 jaar) er bij kopen maar heb geen idee wat leuk is.

Alvast bedankt,

Suus

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Prulletje

Prulletje

11-01-2009 om 14:07

Bart smit

Ik heb hem op het nippertje bij Bart Smit kunnen kopen. Ze krijgen er maar een enkele binnen per keer. Dus ik zou even informeren wanneer er geleverd wordt en dan reserveren.

Prulletje

suus

suus

12-01-2009 om 18:21

Niks

hoi
bedankt voor jullie reacties. Ik heb me ondertussen op de wachtlijst laten zetten bij de Bart Smit, maar ook de intertoys, dixons enzovoort. Gewoon afwachten.

Alex, bedankt voor de links maar ik vind een levertijd van '96% is binnen de aangegeven levertijd geleverd' in dit geval niet erg betrouwbaar, en als ik dan ook nog 'ns meer dan 15 euro meer moet betalen (incl. verzendkosten) dan wacht ik nog wel even. Hetzelfde geldt voor de andere link.

Ik bedoelde idd losse spelletjes oa voor de kinderen. Ik zal eens kijken wat Boom blox is, voor mij nog onbekend!

Groetjes
Suus

Petr@

Petr@

12-01-2009 om 20:40

Spelletjes

Mario Kart en Mario Galaxy is hier een succes!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.