Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Yvon Meijer

Yvon Meijer

10-11-2009 om 10:30

Wii fit: wat moet ik kopen?

Wie kan me helpen: ik wil graag de wii fit (plus). Maar ik weet niet wat ik moet kopen. Ik zie, op internet, pakketten met wii fit- is dat voldoende? (kost 99 euro ongeveer) Of moet ik ook nog zo'n console kopen en dan dus de wii fit er bij? Kortom,ik snap er niks van, wat moet ik aanschaffen als ik wil wii fitten?? Groetjes, Yvon.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

10-11-2009 om 10:39

JE hebt uiteraard wel een gewone Wii nodig, de Wii fit is een accessoire bij de normale Wii, net zoals extra stuurtjes, nunchucks en controllers. (snap je 't nog als Wii-gibeet?

Yvon Meijer

Yvon Meijer

10-11-2009 om 10:43

Ah, ok, ik was daar al bang voor.. ik wil verder helemaal niet gamen, alleen maar op die board fit worden.. Dan wordt het dus een stuk duurder Weet je nog een goed adresje om dit aan te schaffen? Mediamarkt ofzo?

Puck2

Puck2

10-11-2009 om 12:27

Yvon

Nee, een goedkoop adresje weet ik niet. Ik b en met zelf ook nog aan het oriënteren want hier gaat Sint een Wii geven. Maar wat ik tot nu toe gevonden heb is dat de prijzen niet erg voor elkaar onderdoen en dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet me alle "special packets".
Dus als een ander een goed adres voor een goedkope Wii weet: ook ik ben geinteresseerd.

mee1977

mee1977

10-11-2009 om 12:42

Yvon

Volgens mij is het nu toch compleet.
Zo'n balance board met de cd/dvd? wii fit plus. En dat totaal pakket is dan rond de 100 euro.

Ik krijg hem als het goed is begin dec voor mijn verjaardag.

Linda99

Linda99

10-11-2009 om 12:45

Wii fit

Wii fit is spel + balance board. De game computer moet dan inderdaad al in bezit zijn of gekocht worden.

Het fit pakket zelf heb ik pas via V&D (online) gekocht voor 79 euro. Goed zoeken loont dus de moeite

Via kieskeurig.nl kun je uitzoeken waar ie voordelig is maar niet alle aanbieders vind je daar. Optie is ook nog om via Marktplaats te kopen. Er zijn genoeg mensen die er weer van af willen.

maan.

maan.

10-11-2009 om 14:36

Wii-fit

Wii-fit (de oude versie) is dit weekende bij Bartsmit voor 75 euro in de folder, normaal is ie volgens mij negentig? De nieuwe versie is honderd.

Verschil? Geen idee. (volgens dochter kun je op de nieuwe versie je hond wegen? ik heb geen hond..)

Puck

bij bol.com heb je een aabieding voor 199 euro...

als je wil kan je dan nog een wii-motion een wii-play of mariocard voor 30 er bij kopen...

Ik bedoel

wii-motion en resort

184

bij nedgames
http://www.nedgame.nl/
die hebben winkels in verschillende steden maar ik weet niet waar je woont..

Wii fit geen sport

Wij hebben ook zo'n wii fit. Erg leuke spelletjes maar ik vind het absoluut niet te vergelijken met echt sporten! Je kunt wat yoga-achtige oefeningen doen, maar conditie kweken gaat niet echt lukken hoor!
Maar het hangt er natuurlijk vanaf wat je doel is met sporten. Ik ben meer van de spinning en indoor roeien.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

10-11-2009 om 20:11

Hier goede en goedkope ervaring

met chear.nl
Het voordeel is dat wat op de site staat ze ook in huis hebben. Op tijd besteld (ik meen voor 17.00u ofzo) is de volgende dag in huis. Ik heb hem daar vorig jaar gekocht (wii + fit + play en sport zat er gratis bij) en was 80 euro minder kwijt dan bij de intertoys. Twee dagen voor kerst besteld, dag voor kerst in huis!
Uit ervaring weet ik dat de klantenservice ook goed werkt (ipod hield er mee op..)

Puck2

Puck2

11-11-2009 om 11:43

Jammer rosa

Volgens mij hebben ze bij chear de Wii console eruit gehaald. Ik kan hem in ieder geval niet vinden. Of ben ik nu wel erg blond?

mar-ank

mar-ank

11-11-2009 om 15:42

Ingewikkeld hoor!

Ik zit me ook helemaal suf te puzzelen wat ik nou allemaal moet aanschaffen, hoeveel dat dan kost en waar het het voordeligst is. Ben blij dat dat ding goedkoper is geworden, maar het blijft een hoop geld. Ik dacht eerst ik koop zo'n ding, spel erbij, en klaar is Kees. Maar nu ben ik er achter dat je toch nog minstens een controller erbij moet hebben. Dan kan je tenminste met z'n tweeen spelen (en dat is dan toch wel het minimum, want eigenlijk zou ik wel met de hele familie willen spelen).
Het liefst zou ik ook een balance board willen hebben (snowboarden of wii fit lijkt me zo leuk) maar dat wordt me nu toch even te duur. Eerst maar even op de wensen van de kinderen concentreren. Het wordt tenslotte een Sinterklaaskado...
We hebben al één spel (Samba de Amiga), dat scheelt. Dat heb ik vorig jaar bij een wedstrijd gewonnen bij BOL. Verder heb ik mij oog laten vallen op een combi met Sport Resort. En dan koop ik nog Wii Play (incl controller) erbij, en dan zijn we toch een eind op weg (en is het geld ook wel zo ongeveer op).

Puck2

Puck2

11-11-2009 om 16:30

Mar-ank, vind ik ook

Ik vind het ook ingewikkeld. Je ziet door alle combi's door de bomen het bos niet meer. Bij bol zag ik vanmiddag een combi met Wii sports resort voor 225,- Volgens mij is dat een redelijke aanbieding. Dan nog 1 controller erbij. Maar dan moet je ook weer een motion plus erbij hebben anders zijn de controllers verschillend en is het weer nieteerlijk. Overigens zie ik hier vaak dat als de kinderen met meerderen tegelijk spelen dat iedereen zijn eigen controller meeneemt. Dus 4 van die dingen aanschaffen voor alle vriendjes is niet nodig.

mar-ank

mar-ank

11-11-2009 om 16:54

Dat is inderdaad handig

Alleen kennen wij nog niemand die een Wii heeft (al vond de buuf het ook wel een goed idee voor de Sinterklaas). Maar ik ga zeker niet van die dingen aanschaffen voor vriendjes en vriendinnetjes, dan doen ze maar om de beurt. Maar het lijkt me wel leuk om met z'n viertjes te kunnen spelen. Ik zag een filmpje waarin een gezin met z'n vieren stond te tennissen, en dat zag er leuk uit. Maar voorlopig is dat toekomstmuziek. Die controllers zijn te duur om er in een keer vier te kopen!

Met maar 1 controller

kun je ook met z'n vieren spelen..als je om en om doet (kan je instellen...alleen vraag me niet hoe, de kinderen doen dat).
Tenminste met WII sport enzo wel. Dus je speelt tégen elkaar, A speelt met B. Eerst doet A de partij en daarna herhaalt dezelde partij zich met de reacties van A en kan B z'n partij spelen (of zoiets). Hier worden wel vaak controllers meegenomen of geleend (van buren verderop). Hier hebben we al stickertjes erop dat ze van ons zijn...om verwisseling te voorkomen.
groeten albana

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

12-11-2009 om 09:34

Puck2

Dat vind ik het prettige van Chear: als het niet op de site staat dan hebben ze het niet. Je wordt niet aan het lijntje gehouden zoals bijvoorbeeld bij Wehkamp.
Als ze het wél hebben wordt het de volgende dag geleverd. Ik zie dat ze wel spelletjes hebben.
Rosa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.