Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Manon Bleijenberg.

Manon Bleijenberg.

30-11-2008 om 22:27

Wii kopen?

Hallo,

Sinterklaas wil een Wii kopen voor ons maar heeft geen idee hoe, wat en waar? Moeders wil in ieder geval Wii sports maar daar moet dan nog het balanceboard bij? En de kinders van 9 en 12 willen ook nog wat leuke spelletjes en papa denkt dat ie er ook nog wel eens op wil racen. Ik heb wat gelezen hier en daar en ik begrijp dat een oplaadding voor de controllers handig is? En dat pakket met een stuur enzo, is dat het geld waard? Heeft iemand ergens een goede aanbieding gezien? Iemand nog handige tips?
Bedankt alvast van een spelcomputernitwit

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

01-12-2008 om 21:58

Site

waar wij de wii gekocht hebben:
http://www.consoleshop.nl/consoles/2481/nintendo-wii.html

prijs vergelijken van sites:
http://www.kieskeurig.nl/console/nintendo/wii_sports_pak/prijzen/263206/

Bij Wii Fit zit een balance board. Bij het Wii Sports Pakket zitten attributen om op de controller te plaatsen zodat het net lijkt of je een tennisracket, golfstick of honkbalknuppel vast hebt.

Mario Galaxy is hier een groot succes. Wii Fit ook. Onze jongens krijgen voor Sinterklaas Mario Kart met twee stuurtjes dus daar hebben wij nog geen ervaring mee.
Wij hebben geen oplader voor de controllers, gebruiken gewoon batterijen (wist niet eens dat zoiets bestond).
gr.
Petr@

Manon Bleijenberg.

Manon Bleijenberg.

06-12-2008 om 17:47

Wii gekocht

Hallo,

Ik heb dus toch een WII gekocht en het is een groot succes. Het is de sports geworden omdat ze de fit niet meer hadden en ook Mario Galaxy. Tot nu toe hebben ze nog niet omgekeken naar Mario maar alleen nog maar gebokst en getennist Die oplader staat nog op het verlanglijstje, was al een hele hoop geld kwijt met nog een extra controler en een spel voor manlief.
Bedankt voor je advies.
Groetjes,
Manon

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.