Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Jolliejol

Jolliejol

26-02-2009 om 13:34

Wii online

Het is eindelijk gelukt, de Wii is aangesloten op internet. Zoon helemaal blij want nu kon hij Mario-karten met mensen van de hele wereld. Nou, niet helemaal dus want voor zover ik het heb begrepen moet je vrienden aanmelden via een nummer. Helaas kennen wij verder niemand die de Wii op internet heeft aangesloten. Kan hij nu niet online karten met anderen of zie ik iets over het hoofd?
We wilden ook kijken hoe we spellen konden downloaden met die Wii points. Je moet dan je email adres invullen voor de club nintendo points. Ik kreeg allerlei berichten dat ze dan je Wii-gebruik gingen gebruiken voor allerlei doeleinden. Is het 'safe' om dat te doen? Hoe zit dat met je privacy?
Alvast bedankt!
Jolliejol

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Jolliejol

je doet iets fout! maar wat weet ik niet. Wij hebben de wii ook op internet aangesloten, en de kinderen karten zonder enig probleem met anonieme japanners. No way dat we daarmee adresgegevens hebben uitgewisseld. Als je geen gedetailleerde reacties krijgt wil ik vanavond wel even aan de koters vragen om me vanaf de kamer hier naast stap voor stap door te roepen hoe ze dat precies voor elkaar krijgen, OK??

Ingrid

Jolliejol

Jolliejol

26-02-2009 om 22:21

Ingrid

Vanmiddag dacht ik even dat we eruit waren. Het lukte om wereldwijd te karten maar nadat de Wii even uit was geweest konden we het niet meer terug vinden. Is nu weer spoorloos.
Een stap voor stap-uitleg zou heel fijn zijn! Alvast bedankt!

Groet, Jolliejol

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.