Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

mpronk

mpronk

05-09-2008 om 11:14

Wii spellen

Wie weet er leuke Wii spellen.
Mijn dochter word bijna 9 jaar

marion

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wii

Bratz (nu in de aanbieding bij bart smit voor 15 eur)

Brianna F

Brianna F

05-09-2008 om 16:16

Kosten

Wii 250 euro, extra controller 40 euro, extra nunchuck 20 euro, spel rond de 50 euro

Maylise

Maylise

08-09-2008 om 01:21

Wii spellen

Geliefd hier in huis:

-super mario galaxy

-legend of zelda: twilight princess

-super smash brawl

-Mario kart

-Asterix en Obelix op de olympische spelen (de versie met Mario en Sonic is trouwens ook heel leuk, die hadden we laatst geleend)

-Artic tale

-Mario party

-Lego star wars (we hadden deze versie en zoon kreeg ook nog later de DS versie van een tante maar hij vindt het zo geweldig dat hij met beide versies speelt terwijl er objectief gezien weinig verschil tussen de spellen zit)

-Super paper Mario

- My sims (heel geliefd bij dochter van 12)

Maylise

Wiiteke

Wiiteke

09-09-2008 om 23:19

Gewonnen!

Mijn dochter wil al maanden een WII en is al net zo lang aan het sparen. Maar vanmiddag kreeg ik een mail: Ik heb een WII gewonnen bij een internet spel van de Lidl! Eerst nam ik het niet serieus, dacht ik dat iedereen zo'n mail zou hebben gekregen. Maar dochter had het spel ook gespeeld en geen mail gekregen. En op mijn reply kreeg ik ook vlot een serieus antwoord. Dus... Ik ga deze draad vol interesse volgen!

Mario kart

Mario kart voor de WII is in een woord SUPER !!!

Zelden zon leuk spel gespeeld.
Het enige nadeel is dat het vrij moeilijk leverbaar is (gemiddeld een maand of 2-4 wachttijd). Ach gewoon ergens bestellen en geduld uitoefenen.

Sancy

Sancy

20-09-2008 om 19:39

Mario kart

Mario Kart is bezig met een nieuwe release en die schijnt eind september op de markt te komen. bij Bol.com hebben ze een verwachte levertijd van 6-10 weken of zo, en een wachtlijst. Gelukkig heb ik dinsdag op de hogeschool een exemplaar bemachtigd, ook nog met 9 euro korting.
Mijn negenjarige wil ook graag My Sims. Verder hebben wij Soprts en Play.

mpronk

mpronk

20-09-2008 om 20:10

Reactie wii spellen

Wij hebben de Wii om laten bouwen en dan kan je er gedownloaden spellen op spelen.Of kopen op marktplaats. Veel goedkoper en werkt prima.(echt aan te raden) Mario kart hebben we al.
Dus geen last van wachtlijsten

marion

Gnome

Gnome

20-09-2008 om 20:48

Beweging

als je wilt dat je kind ook nog wat beweegt is de wii fit erg leuk, hier spelen "kinderen" van 3 tot 30 jaar erop, tot zweten aan toe erg leuk, uitdagend en dus nog goed voor de lijn ook

nadeel, de eerste aanschaf is dus wel duur, dat is minder, maar ik vond dat het wel waard...

lila2000

lila2000

22-09-2008 om 22:49

Welke pagina kun je spellen downloaden?

Die van ons is ook omgebouwd, maar we weten nog niet hoe we dat kunnen gebruiken. Wie weet raad?

Groeten en bedankt alvast

mpronk

mpronk

23-09-2008 om 11:02

Lila

zal bij mijn man even informeren maar op marktplaats staan er vele te koop voor 2,50 per stuk.

marion

mpronk

mpronk

23-09-2008 om 12:36

Lila

waarom hebben jullie de Wii dan omgebouw?

Mijn man zegt dat hij van internet het programma emule gehaald heeft en daarmee download.

marion

lila2000

lila2000

23-09-2008 om 18:40

Omdat

We hem omgebouwd hebben gekocht (Marktplaats) We kochten er vele spellen bij, den die zijn nog niet eens allemaal in gebruik, maar misschien is het wel leuk om het zelf ook te kunen

Bedankt alvast voor jullie reacties

mpronk

mpronk

24-09-2008 om 07:27

Lila

Weet jij dan spellen die erg leuk zijn?

marion

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.