Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Sandraa

Sandraa

15-10-2008 om 15:47

Wii tips?

Wie kan mij de bomen in de bos even aanwijzen mbt de WII. Of wie weet een goede site waar ik kan bekijken wat ik nodig heb aan accesoires en zo. Hoe zit dat met de oplader? Ik las dat die aan de console zit zodat je hem niet kan opladen als console uit is?

Andere tips? Het gaat dus om alle spullen om de wii heen. Niet om de wii zelf of om de spellen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tip

Wij hebben geen accessoires, maar wel een tweede controller. Oplader hebben we niet. We gebruiken oplaadbare batterijen voor de controller.
Mariteke

Jolijt

Jolijt

16-10-2008 om 12:28

Hier

vier controllers, twee nunchucks, vier stuurtjes, 1 geweer en het balanceboard. Lader voor de controllers hebben we gehad, maar dat was een en al ellende, 1 controller stuk, en vaak waren ze niet goed opgeladen... wij zijn dus terug naar de oplaadbare batterijen.

Standaard

in de doos zit 1 controller met batterijen, dan kun je vast gaan spelen, je kunt dan zelf kiezen of dat je oplaadbare, gewone of een oplader koopt, de oplader kun je aansluiten op de WII of computer om de controllers op te laden.Wij zelf hebben een oplader voor 2 controllers gekocht en deze doen het prima.

krulleke

nio

nio

22-10-2008 om 10:14

Wij hebben

wij 2 remotes, 2 nunchucks en een dubbele oplader voor de remotes die prima werkt.Ik vergeet telkens om batterijen opgeladen te hebben liggen, daarom de oplader. verder de dingetjes die je voor WII sports kunt gebruiken(dat racket, honkbalknuppel ed) maar die worden zelden gebruikt, vinden ze denk ik teveel moeite om op de remote te zetten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.