Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

P

P

27-12-2011 om 18:35

Wordfeud

Mijn collega's willen graag met mij wordfeuden maar ik heb geen smartphone. Ze zeggen dat ik ook met ze kan spelen als ik het via mijn laptop doe maar als ik een naam intik om ze uit te nodigen kent het programma ze niet.

Hoe zit het: kan het nu wel of niet?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sinas

sinas

28-12-2011 om 15:28

waar kun je dan online wordfeuden??

margje van dijk

margje van dijk

28-12-2011 om 17:09

Inderdaad

Ik dacht ook dat je alleen met een smartphone of een tablet kon wordfeuden.

Vic

Vic

28-12-2011 om 22:13

Oh, dat wil ik dan ook wel horen. Ik had me al eens aangemeld op webfeud, maar daar vond ik weinig aan. Zo balen dat ik in mijn familie/collega/vriendenkring de enige ben zonder Ipad of Iphone ;-(

Toke

Toke

30-12-2011 om 00:22

Kan niet, denk ik?

volgens mij kun je alleen een account aanmaken op het apparaat waarmee je speelt. Je kunt bijv ook niet op een i-pad met twee accounts spelen. Althans, dat heb ik laatst geprobeerd te installeren zodat zoon en ik samen een spel kunnen spelen. Dat lukte niet, ik kon alleen een nieuw accont aanmaken door het andere te wissen. Heb toen maar account op iphone aangemaakt.
Zeker weten doe ik het niet hoor, maar ik kwam er niet uit. Dus als jouw collega er ook niet uitkomt.....

Vic

Vic

01-01-2012 om 14:48

Klopt het dat

Bij die link die je geeft kun je voor 1,75 downloaden. Klopt dat? En gaat het verder dan helemaal vanzelf? Gisteren heb ik voor het eerst wat Wordfeudspelletjes gespeeld, vanaf Ipad van vriend. Erg leuk, ondanks dat ik er zelfs een met 385-234 verloor

Vic

Vic

01-01-2012 om 21:02

Paypal?

Oh jeetje, wat is dat dan weer? Ik weet sinds een paar weken wat Ideal is Visa stond er ook bij, of krijg je dan extra kosten?

Lukt niet

Ik probeer je uit te nodigen maar het lukt niet.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

ayla

ayla

02-01-2012 om 12:01

je hebt mail, een tegenstander erbij is altijd leuk

Speel ik toevallig al tegen jou?

ayla

ayla

02-01-2012 om 18:30

Lukt niet

Ik wilde je een uitnodiging sturen via wordfeud maar hij herkent je email niet. Misschien omdat ik wel via een iphone speel? Hij herkent wel pelle apart maar ik weet niet of ik dan de goede pelle heb.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

ayla

ayla

02-01-2012 om 18:44

Ook opgezocht

En meerdere mensen uitgenodigd

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

sinas

sinas

04-01-2012 om 12:34

Speel alleen met bekenden

heb wel een paar maal een vreemde tegenstander gehad, maar 1 ervan begon meteen over of ik single was enzo, en waar ik dan wel woonde, dat heb ik dus meteen afgekapt. En nu speel ik alleen met bekenden, met een enkeling chat ik dan ook weleens, als ik weer vet verloren heb bijvoorbeeld hahahahaha!

Ik ook

Ik zit sinds kort op WF en heb al 3 tegenspelers. Ik heet gewoon dirksmama en ik verlies meestal

Dirksmama

Ik heb je uitgenodigd! Heb je nu 4 tegenspelers enne ik verlies ook regelmatig.

En verder

Nodigde ik in het begin gewoon willekeurig uit en daar is zijn er een paar van blijven hangen. Ik speel nu met zo'n 10 mensen tegelijk, maar ik probeer het wel te beperken tot de avonden.

Ik feliciteer de ander altijd en als ik zelf win roep ik op de chat "hoera voor mij!".

Welkom welkom

Slapeloos vannacht en ik vond een paar uitnodigingen!

Mover

Mover

06-01-2012 om 12:35

Ik heb me ook aangemeld

En enkele mensen uitgenodigd.
Mijn naam is mover-ool

Tot gauw (hoop ik).

En ik

En ik ben kleine pier.

Pffff, vindt het nog best lastig. Kwam er pas achter dat je letters kan ruilen.

Moet je trouwens een gaan spelen met een 9 of 10 jarige. Dat is echt lastig. Zij maken bijna alleen maar 2 en 3 letterwoorden.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

pooh bear

pooh bear

07-01-2012 om 13:29

9 of 10 jarige

Ik speel soms met mijn 11 jarige. Zij speelt dan op de telefoon van haar vader. Inderdaad korte woordjes. Maar omdat ze moeite met spelling heeft is het een goede oefening. Overigens hebben we voor kerst gewoon scrabble gekocht kunnen we met zijn drieën spelen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Vic

Vic

07-01-2012 om 14:30

Sahara

Hoe bedoel je dat, letters ruilen? Daar ben ik nog niet achter. Ik heb (op de Ipad van mijn vriend) wel een tegenstandster die altijd de juiste letters lijkt te hebben. Blijf maar verliezen met 450-200 ofzo. Denk dat ik die voortaan maar afwijs.

sinas

sinas

07-01-2012 om 14:44

Swap

daarmee kun je letters ruilen, maar het kost je wel een beurt waarin je niks kan neerleggen.

Vic

Vic

07-01-2012 om 14:57

Swap?

Zit die knop ook onder het bord? Volgens mij staat daar pass, play en shuffle, maar ik heb het er nu niet bij.

sinas

sinas

07-01-2012 om 15:02

Play, shuffle en swap

dat staat er als je net het bord opent. Dan kun je meteen letters ruilen.

Vic

Vic

07-01-2012 om 15:07

Alleen in het begin dus?

sinas

sinas

07-01-2012 om 16:30

Nee hoor

steeds als het jouw beurt is kan het meteen.

Vic

Als je aan de beurt bent dan heb je onder de knop menu swap tiles staan. Wist ik ook niet hoor.

Ik bleef ook maar zitten met tig medeklinkers of de x, y, q en twee keer een c.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Vic

Vic

07-01-2012 om 22:39

Bedankt! Dat ga ik eens proberen, als ik weer eens met een berg bagger zit.

sinas

sinas

07-01-2012 om 22:45

Let wel

je bent wel je beurt kwijt. Meestal beperk ik het tot 1 keer ofzo.

Mover

Mover

08-01-2012 om 10:18

Invitation - vraagje

Als iemand mij uitnodigt voor een spelletje en ik weiger die persoon op dat moment (omdat ik al met x spelletjes bezig ben en gewoon niet nog meer spelletjes open heb staan) is zo'n "weigering" dan voorgoed? Of kan ik nog een keer worden uitgenodigd? Hoe werkt dat?! Ben bang dat ikmensen heb geweigerd, en daardoor speelmaatjes kwijtraak?!

Marie

Marie

08-01-2012 om 14:36

Taal instellen?

Hallo
Ik heb sinds gisteren dus WordfeudForPC en ik vraag me af of ik ook Nederlands als taal in kan stellen. En zo ja, waar dan.
Ik kan nu kiezen uit:
English (International) SOWPODS
English (US) TWL
French
Norwegian
Spanish
Swedish (All word forms)
Swedish (strict) Base from only (no endings / conjugations)
Het gekke is dat ik wel Nederlands kan spelen als ik word uitgenodigd voor een spel, maar niet als ik zelf een nieuw spel begin.
Wie weet hier meer van?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.