Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

AverageBee67

AverageBee67

11-03-2010 om 11:47

Zijn er ouders die ervaring hebben met kindermobiel?

Onze zoon van 11 krijgt een mobieltje voor zijn 12e verjaardag. Heeft iemand ervaring met Kindermobiel.nl op het gebied van:
- 0900 nummers blokkeren
- het belplafond
- is het echt zo flexibel als wordt voorgespiegeld

Alvast bedankt voor reacties, groet Gerri

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

11-03-2010 om 12:03

Hier

geen kindermobiel. Als je zoon straks naar de brugklas gaat wordt hij denk ik gelijk uitgelachen met een kindermobiel.
Hier heeft zoon een prepaid telefoon. Hij belt met simyo, alleen alditalks is goedkoper en zit op kpn-netwerk, en ik/hij kan alles inzien en regelen op internet. Ook heeft hij zelf het smsdienstefilter geactiveerd.

PettyEagle32

PettyEagle32

11-03-2010 om 12:36

Geen kindermobieltje maar een abonnement via oudersonline (kinde

Hoi, ik bedoel geen kindermobieltje. het gaat om een abonnement via Kindermobiel.nl van oudersonline. Een gewone mobiel uiteraard met een gereguleerd abonnement.
Groet Gerri

Vera*

Vera*

11-03-2010 om 17:57

Te oud

Ik heb toch de indruk dat een normale 12-jarige daar te oud voor is.

PettyEagle32

PettyEagle32

11-03-2010 om 18:05

Hoezo te oud? hij krijgt een gewone mobiel...

Hoi Vera, hoezo te oud? Hij krijgt een gewone mobiel alleen met het abonnement via oudersonline kan je wat meer reguleren. zoals het blokkeren van 0900 nummers en het flexibel instellen van een belplafond. Het is een combinatie van abonnement/prepaid.

Ik vind het zo gek dat niemand het schijnt te kennen, terwijl het een dienst is van oudersonline. vandaar dat ik op zoek ben naar gebruikers...

mirreke

mirreke

15-03-2010 om 12:42

Niet zo goedkoop

Ik vind het dus niet zo goedkoop. Wij hebben iets anders.
Mijn dochter heeft een prepaid kaart van simyo. Je kunt deze kaart online opladen. Je kunt online bekijken wat er is gebeld, hoeveel ze heeft gebeld, hoeveel er nog op staat. En je kunt bv. automatisch opladen, per maand, of als het beltegoed onder een bepaald plafond zakt. Je belt voor 10 ct per minuut, afrekening per seconde. Geen eenmalige aansluitkosten of zo. (alleen de simkaart kost meen ik één euro). www.simyo.nl
Dan bel ik zelf met lebara. Daarbij kun je ook online een opwaardeernummer kopen. Als je 10 euro koopt, maakt lebara daar twintig euro van. In principe bel je dan voor 5 ct per minuut. Maar je hebt hier geen online inzage mogelijkheden in het belgedrag.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.