Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

karin

karin

26-10-2008 om 12:32

Zoontje bijna 5 v smile pocket of nintendo ds lite

Wie weet ofdat een nintendo ds lite geschikt is voor een bijna 5 jarige?
Ik wilde nl voor sinterklaas een v smile pocket aanschaffen,maar we hebben al een v smile spelcomputer,maar die spellen kunnen ook in de pocket,maar mijn vriend zegt dat hij meer heeft aan een nintendo ds lite,maar mij lijkt hij er nog wat te jong voor,hoewel ik ook spellen zag voor 3 jarige,want ik weet eigenlijk niet vanaf welke leeftijd de nintendo geschikt is!
Wie heeft er ervaringen en tips,want we weten echt niet welke we moeten nemen?

En we twijfelden ook over de vtech camera(kidizoom),alleen maar omdat we negatieve ervaringen lezen over slechte fotokwaliteit,maar dat kan natuurlijk ook meevallen!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bloempje

Bloempje

26-10-2008 om 12:46

Naar mijn mening is al dat soort spelcomputers ongeschikt voor een kind van nog geen 5...
Bloempje

Nintendo

hoi
vorig jaar stond ik voor dezelfde keuze, had een dochter van 5 jaar en een van 3,5 jaar. Uiteindelijk de Nintendo gekocht met zo'n kaartje waarop je veel spellen kunt downloaden. Dochter was er superblij mee, en speelde zonder problemen diverse spellen van dora, K3, braintraining en nintendogs.

'probleem' was dat jongste ook graag met de nintendo wilde spelen. als ze dat voor elkaar kreeg dan was het echt niet alleen krassen en op knopjes drukken. de spelletjes van oa Dora en K3 waren voor haar echt leuk en ze deed het erg goed. Jongste heeft voor haar 4e verjaardag uiteindelijk ook een nintendo ds lite gekregen en heeft er veel plezier van.

Ze zullen veel langer met de nintendo kunnen doen dan met de vsmile, dus de keuze was voor mij niet zo moeilijk.

uiteraard spelen beide meiden met mate, dat wordt in de gaten gehouden.

groetjes
Gruffalo

Pippie

Pippie

26-10-2008 om 18:24

Nintendo

Hier speelt de jongste (3) ook met de DS van grote broer. En met veel plezier. Dora en K3 ha, net als bij fruffalo. DS gaat langer mee dus ik zou dat zeker overwegen. Met een n5 kaartje erin kan je met heel veel spelletjes veel plezier hebben. Wij pakken ook de DS zelf wel hoor. Leuke braintrain spelletjes enzo.

Ik vind computerspelletjes trouwens best goed voor kinderen. Leren reageren en verbanden leggen. Dat zit er zeker in.

Pippie

angel3

angel3

26-10-2008 om 19:11

Nintendo

wij hebben beide maar de v tech wordt niet naar omgekeken nu ze mijn nintendo te pakken hebben ha ha.
Wij hebben ook zo n kaartje en echt heeeeeeeeeeel veel spellen voor onszelf en voor kids. Spellen als Dora, K3, Mario, Cooking mama zijn goed te doen voor 5 jarig. Hier speelt dochter van 3 er ook al een half jaar mee.

groet

ayla

ayla

27-10-2008 om 11:10

Waar dora spel

breek even in met een vraag, kan ik online een dora spel vinden, waar namelijk? vind het heel moeilijk leuke spellen voor de ds voor mijn oudste te vinden.

trouwens, we waren even aan het twijfelen om dit jaar voor sinterklaas dochter van 4 een ds te kopen maar we doen het toch nog niet, ik vind haar nog te klein. Ik denk niet dat ze het cadeau naar waarde kan schatten.
Zij speelt nu dus op de mijne. Voordeel is dat ik zo ook beter de hand erop kan spellen wanneer en hoelang ze erop kan/mag spelen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.