Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

De mindere kant van een huwelijk: Het eind

Dweedledee schreef op 12-09-2025 om 13:50:

[..]

Ik vind het vreemd dat jij altijd overal zoveel van vindt en verstand van denkt te hebben op dit forum. Terwijl je regelmatig de plank misslaat.

Voor mij is het verder geen wedstrijdje hoor. Ik ben universitair geschoold in deze materie, dus ik denk dat ik mezelf hier niet hoef te bewijzen

Dus ik sla de plank mis als ik een bericht van 25.09.24 niet verouderd vind. Want daar heb ik geen verstand van. Overigens wel universitair geschoold (schijnt belangrijk te zijn). 

Dweedledee schreef op 11-09-2025 om 20:30:

Met alle respect, maar dit artikel onderschrijft niet jouw, nogal gechargeerde, uitspraken. Daarnaast is deze verouderd.

Maar goed, als jij het zo nodig beter moet weten; be my guest hoor.

Jammer dat je er een wedstrijdje van wil maken wie het beter zou weten en daardoor het hele punt mist want het onderschrijft juist wel mijn punt. 

tsjor schreef op 12-09-2025 om 14:32:

[..]

Dus ik sla de plank mis als ik een bericht van 25.09.24 niet verouderd vind. Want daar heb ik geen verstand van. Overigens wel universitair geschoold (schijnt belangrijk te zijn).

In een jaar kan véél gebeuren En het zal mij een rotzorg zijn wat voor opleiding iemand heeft. Ik zeg alleen dat ík rechten heb gestudeerd. Je weet wel, het onderwerp waar we het over hebben. 

linn19 schreef op 12-09-2025 om 15:15:

[..]

Jammer dat je er een wedstrijdje van wil maken wie het beter zou weten en daardoor het hele punt mist want het onderschrijft juist wel mijn punt.

Dat doet het dus niét. Maar goed, zoals ik al eerder zei, ga ik er niet over in discussie. Heeft totaal geen zin. 

Dweedledee schreef op 12-09-2025 om 18:01:

[..]

Dat doet het dus niét. Maar goed, zoals ik al eerder zei, ga ik er niet over in discussie. Heeft totaal geen zin.

Jij wilt niet dat het mijn punt onderschrijft dat is wat anders dan dat het mijn punt niet zou onderschrijven.

Jammer dat je je zo laat kennen. 

Ik hoop dat Elpisto verder geen gebruik hoeft te maken van zijn dossier en het recht en dat zijn ex zich redelijker op gaat stellen.

linn19 schreef op 12-09-2025 om 18:14:

[..]

Jij wilt niet dat het mijn punt onderschrijft dat is wat anders dan dat het mijn punt niet zou onderschrijven.

Jammer dat je je zo laat kennen.

Ik hoop dat Elpisto verder geen gebruik hoeft te maken van zijn dossier en het recht en dat zijn ex zich redelijker op gaat stellen.

Als je zo graag wil discussiëren, dan raad ik je aan je heil op Facebook te zoeken. Ik denk dat je daar gaat vinden wat je wil horen. Voor de rest laat ik het hierbij. 

Elpisto schreef op 10-09-2025 om 10:59:

[..]

An sich is het niet een probleem, ware het niet dat ik niet aan het koffie drinken was om het maar zo te zeggen en op mijn vraag of ze dit in het vervolg even communiceren was, omdat ik het niet zo kon waarderen dat ze mij en zoon in deze positie bracht kreeg ik 1 korte reactie terug: Draai het maar weer om.

Dat is hoe communiceren gaat m.b.t. mijn ex. En zeker begrijpt mijn zoon ( en in het verlengde daarvan) dat het niet direct hoeft te betekenen dat papa een vriendin heeft. Ware het niet dat mijn lieftallige ex-vrouw de kinderen nu een aantal dagen lang verteld heeft dat papa een nieuwe vriendin heeft en dat dat tegen de afspraken in was en blablabla. Het is zelfs zo gek, dat dochterlief mij boos opgebeld heeft met de opmerking " Papa ik heb aan jou kussen geroken, en die rook naar een vrouw. En nu ben ik heel erg boos". Even los van het feit dat dat kussen niet naar een vrouw ruikt, denk je nou echt dat een 9-jarige dat zelf bedenkt?

Hopelijk heb je dit weer recht kunnen zetten bij je kinderen?  

Lijkt me echt een rotsituatie waarin je zit.  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.