Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Wopper

Wopper

12-07-2016 om 12:14

Geen geld om te scheiden


Nick

Nick

14-07-2016 om 18:19

daarom

"Ik weet ook niet of ik ooit echt verliefd op hem ben geweest, of maar aan hem ben blijven hangen "

Daarom ben ik weg bij mijn partner. Die was nooit verliefd geweest op mij, voelde geen chemie. Partner heeft mij niet verlaten, ik ben hem voor geweest toen ik dat wist. Want dat te horen is enorm vernederend en heel lastig mee om te gaan. Wat heeft iemand in vredesnaam bewogen in zee te gaan met iemand waar degene niet van hield. Waarom zo gemakzuchtig omgegaan met iemand anders' leven. Waarom was ik niet goed genoeg, wat mankeert mij. Waarom heb ik 30 jaar in een leugen moeten leven. Waarom heeft partner mij zo hard laten knokken om het goed te krijgen terwijl het kansloos was.
Nouja anyway...ik zou maar eens kijken waar het vandaan komt. Want met dit gevoel moet je met name voor hem niet te lang rondlopen en voor jezelf lijkt het me ook onprettig.

' we hadden het super leuk samen '

Zo herinner je je de begintijd. Dat klinkt niet als totaal niet verliefd!

Nickje

Nickje

16-09-2016 om 13:56

Wopper, hoe kijk je nu tegen je situatie aan?

Heb net je draadje gelezen. Herkenbaar. Hoe ben je verder gegaan na de laatste reacties?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.