Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Problemen met ex

Catwoman

Catwoman

12-09-2025 om 08:57 Topicstarter

Temet schreef op 12-09-2025 om 08:45:

Ik zeg het ook nog maar een keer: vraag of die omgangsbegeleider het verhaal op schrift zet. Als je dan een brief krijgt van de volgende advocaat van je ex, dan kan je die verklaring opsturen, kijken of ex zich dan koest houdt.

Ja ik heb alles van de omgangsbegeleider al op schrift staan. Alle verslagen die zij heeft gemaakt en ook de mail van haar naar mijn ex toe waarin staat dat hij zich niet aan de gemaakte afspraken houd. Alleen heb ik geen verslag van de hulpverlener van mijn ex want daar heb ik geen contact mee. De omgangsbegeleider zegt dat mijn advocaat dat wel op kan vragen bij haar. Klopt dat? 

Ik denk niet dat de hulpverlener van je ex informatie gaat geven aan jouw advocaat. Maar als die omgangsbegeleider op schrift zetbwat zij van die hulpverlener heeft gehoord dan kom je daar ook een heel eind mee.

Temet schreef op 12-09-2025 om 09:29:

Ik denk niet dat de hulpverlener van je ex informatie gaat geven aan jouw advocaat. Maar als die omgangsbegeleider op schrift zetbwat zij van die hulpverlener heeft gehoord dan kom je daar ook een heel eind mee.

maar de omgangsbegeleider kan dat wel vragen. 

Vragen kan altijd, maar hulpverleners zetten zelden iets op papier over hun cliënten, tenzij het wettelijk verplicht is of de cliënt uitdrukkelijk toestemming heeft gegeven

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.