Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Problemen met ex

Catwoman schreef op 20-09-2025 om 21:04:

[..]

Ik vind het niet erg om 1x per maand een dagdeel vrij te houden. En ook niet dat het dan niet doorgaat en ik wat anders ga doen. Als het alleen dat is dan vind ik het niet erg om door te gaan. Maar ik ben dat gezeur en gedoe er om heen zat. Al die evaluaties, steeds weer nieuwe plannen maken. Dat mijn ex zich niet inzet, al die gesprekken met die omgangsbegeleiding. Dat mijn ex weer een advocaat op mij afstuurt. Daar ben ik allemaal klaar mee.

Dat is wel iets wat jij kunt aangeven bij de begeleiding. Ook jij kunt evalueren. En je kunt dan ook aangeven dat je graag overstapt op 1x per 3 maanden begeleide omgang voor het komende jaar. Je ex is prima in staat om te zeggen dat ie dat te weinig vindt en meer wil. Laat hem dat maar doen dan en dan is het aan de begeleiding. Mogelijk komen jullie dan uit op eenmaal per 2 maanden. 

En die advocaat van je ex kun je doorsturen naar jouw advocaat. Daar hoef je niet zo heel veel mee.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.