Echtscheiding en erna
Catwoman
23-01-2023 om 10:56
Problemen met ex
Hallo allemaal,
Een aantal van jullie kennen mijn verhaal wel van eerdere berichten hier. Mijn ex en ik zijn sinds een aantal maanden uit elkaar. We hebben samen een zoontje. Mijn ex is verslaafd en daarom wil ik dat hij ons zoontje alleen onder toezicht ziet. Veilig thuis heeft onderzoek gedaan en we zijn doorverwezen naar een bor traject, hiervoor staan we op de wachtlijst. In de tussentijd heeft mijn ex een advocaat ingeschakeld en geprobeerd omgang te krijgen maar helaas is dit niet gelukt omdat hij niet akkoord gaat met de voorwaarden en daardoor is de omgang nu opgeschort. Ik vind het heel erg moeilijk om met mijn ex om te gaan, hij is erg manipulatief. Heeft iemand ervaring met zo'n zelfde situatie en tips voor mij?
Max88
04-07-2026 om 00:30
Worteltaart schreef op 03-07-2026 om 21:15:
Respect Catwoman, ik vind dat je dit goed aanpakt!
Nou dit, mijn geduld en energie waren op geweest. Je had je alles vast anders voorgesteld.
Catwoman
05-07-2026 om 12:28
IMI-x2 schreef op 03-07-2026 om 21:01:
Ja, dat zou ik toevoegen. En nog specifieker: 1x om de 4 weken of 1x per kalendermaand?
Ze zeiden 1x per maand maar ik ga uit van 1x per 4 weken aangezien het op zaterdag is en de omgangsbegeleider om de week op zaterdag kan
Catwoman
05-07-2026 om 15:50
Max88 schreef op 04-07-2026 om 00:30:
[..]
Nou dit, mijn geduld en energie waren op geweest. Je had je alles vast anders voorgesteld.
Mijn geduld is inmiddels ook wel aardig op hoor. En mijn energie ook, ik ben elke dag moe van alles. Ik wil het liefste rust maar dat krijg ik niet.
Morgen de omgangsbegeleider maar appen om te vragen of ze in gesprek wil om te kijken of ik er met haar nog uit kan komen of niet...
Mijn advocaat had trouwens nog gereageerd en gezegd dat de voorwaardes die ik wil helemaal prima zijn.
IMI-x2
05-07-2026 om 16:15
Catwoman schreef op 05-07-2026 om 12:28:
[..]
Ze zeiden 1x per maand maar ik ga uit van 1x per 4 weken aangezien het op zaterdag is en de omgangsbegeleider om de week op zaterdag kan
Niet zomaat van iets uitgaan, voor hetzelfde grkd heb he het mis. Dus navragen en specificeren in de afspraken.
Catwoman
07-07-2026 om 12:16
Ik krijg net een bericht dat de omgangsbegeleider vanwege privé omstandigheden de omgang niet kan gaan doen voor ons. Dat probleem heeft zich dus vanzelf opgelost. Hoef ik ook niet meer met haar in gesprek. Nu afwachten of en wanneer er een nieuwe begeider gevonden word.
Catwoman
07-07-2026 om 12:56
Ik had de gezinscoach gisteren nog een mail gestuurd met de vraag of zij nog in het plan wil zetten hoe vaak en hoe lang de omgang is.
En of ze dat stuk over het afspreken van de omgang kan aanpassen zodat het ook in overleg gaat met mij en niet dat mijn ex dat bepaalt en ik het alleen te horen krijg.
Het plan is dan in ieder geval helemaal rond en naar mijn tevredenheid
Dweedledee
07-07-2026 om 14:05
Catwoman schreef op 07-07-2026 om 12:56:
Ik had de gezinscoach gisteren nog een mail gestuurd met de vraag of zij nog in het plan wil zetten hoe vaak en hoe lang de omgang is.
En of ze dat stuk over het afspreken van de omgang kan aanpassen zodat het ook in overleg gaat met mij en niet dat mijn ex dat bepaalt en ik het alleen te horen krijg.
Het plan is dan in ieder geval helemaal rond en naar mijn tevredenheid
Goed bezig, TO! En fijn dat de omgang met deze begeleider niet doorgaat. Hopelijk heb je een beter gevoel bij de volgende omgangsbegeleider.