Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

thee

thee

15-06-2018 om 09:19

Stiefkinderen en hun klagen


Niki73

Niki73

18-06-2018 om 11:04

Slecht geregeld van jouw man

Ik blijf het schandalig vinden van jouw man. Als jij het leuk had gevonden en de kinderen hadden het leuk gevonden, dan was het nog een ander verhaal. Maar jij wilt niet en de kinderen willen niet. Dan moet vader maar wat anders regelen. Hoezo is een weekje bij familie niet mogelijk? Ik woon ook bijna 350 km van mijn familie, mijn kinderen gaan ook regelmatig een paar dagen of een week daar logeren. Hoezo kan niet? Eén keer halen, één keer brengen, het is de andere kant van de wereld niet. Hoezo is een weekje op kamp niet mogelijk? Het is wel lekker makkelijk dat jij in dat gratis en voor niets gat springt, maar het is totaal onterecht dat jij daar je kostbare vakantiedagen aan opoffert. Reken even uit wat jij per week verdient, dan weet je ook wat een week vakantie jou eigenlijk kost. Een week op kamp zou nog wel eens goedkoper kunnen uitvallen!

Nogmaals, ik was stante pede een weekje op vakantie vertrokken met een vriendin.

Mari39

Mari39

18-06-2018 om 16:58

Maar

Als het pubers zijn, kun je dan niet halve dagen vrij nemen? Mijn ervaring is dat pubers niet heel vroeg wakker zijn, dus dan kan jij wellicht wetken?

een ander geluid ...

Toch even een ander geluid. Als je al 8 jaar stiefmoeder bent en dus al zo lang samenwoont met jouw partner en zijn kinderen, dan kan ik me niet zo goed inbeelden dat het nog steeds een opgave is om een weekje voor "zijn" kinderen te "moeten" zorgen. Na al die tijd zouden het toch "jullie" kinderen moeten zijn, op het vlak van de dagdagelijkse zorg wanneer ze bij jullie zijn ?
Als je die verantwoordelijkheid niet wil, lat je beter, en zeker als je verwacht dat jouw partner thuis is telkens wanneer zijn kinderen thuis zijn. Samenwonen houdt logischer wijze verplichtingen in, ook wanneer het eens minder goed uitkomt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.