Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Vraag. Gang van zaken bij vader


MMcGonagall schreef op 28-03-2021 om 16:10:

Ik zou ook mijn uitslaapmoment niet laten afnemen door/voor een 8-jarige, maar wel meedenken over ideeën voor hem om die tijd te besteden.

Ook niet als je hem zo weinig zag? 

Temet schreef op 28-03-2021 om 19:24:

Maar McGonagall, toen jij zelf een 8-jarige had, bleef jij toen tot half twaalf uitslapen?

Ik vind 3,5 jaar jezelf bezighouden voor een achtjarige best lang. Er zijn ergere dingen, maar handig vind ik het niet.

Groeten,

Temet

3,5 jaar is inderdaad wel lang

Maar het is vast wel eens voorgekomen dat ik tot half 12 in bed lag. Ik ben ook wel eens een weekend ziek geweest zonder achtervang. 3,5 uur vind ik niet zo lang voor een 8-jarige om zichzelf bezig te houden.

Drie keer nee dus eigenlijk. Ik heb de kinderen altijd om het weekend thuis gehad. Een ochtend was er altijd sport, dus dan waren we vroeg op. De andere dag sliep ik uit. Meestal staat mijn wekker dan om 10 uur, maar dan kan het alsnog wel later worden. We zijn alledrie geen ochtendmensen, maar de kinderen mochten gewoon opstaan wanneer ze wilden en eten pakken.

Mieks84

Mieks84

28-03-2021 om 22:26 Topicstarter

Hai allemaal, bedankt voor jullie reacties, nee het gebeurd  niet elke keer. En over het algemeen wil ik ook niet weten wat er daar gebeurd. Mijn zoon zit er wel echt mee, want anders zegt hij het niet. Zoveel vertellen ze niet over daar.

Mieks84 schreef op 28-03-2021 om 22:26:

Hai allemaal, bedankt voor jullie reacties, nee het gebeurd niet elke keer. En over het algemeen wil ik ook niet weten wat er daar gebeurd. Mijn zoon zit er wel echt mee, want anders zegt hij het niet. Zoveel vertellen ze niet over daar.

Je kunt samen met je zoon wat dingen verzinnen om te doen als het weer gebeurt. Geef hem een spannend boek mee, of tekenspullen, of iets anders om te doen. 

Mieks84

Mieks84

04-04-2021 om 11:19 Topicstarter

Bedankt! Iedereen bedankt voor de goeie tips en het meedenken!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.