Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Rb

Rb

17-12-2017 om 14:10

We hebben niet altijd een makkelijk huwelijk gehad,maar waarom heb ik dan zo moeite met de scheiding?


Rb

Rb

17-01-2018 om 15:54

Nee!!

Ik hoop dat ik snel vd boosheid en verdriet af kom.

Ik loop vast

Boink

Boink

17-01-2018 om 16:29

Wees er

Wees er in elk geval niet bang voor en loop er niet voor weg. Je kunt natuurlijk afleiding zoeken, maar een rot gevoel als boosheid en verdriet hoort bij wat je meemaakt.
Heb je jezelf weleens volledig uitgeput om je boosheid om te zetten naar wat het eigenlijk is( verdriet/ angst)?
Bv met een intensieve vechtsport waarmee je leert incasseren, afreageren en beheersen? Als het ware controle krijgen over jezelf?
Of op het strand zo snel door het mulle zand lopen tot je er letterlijk bij neervalt en dan gewoon ff huilen?

Ik weet niet precies wat je met je titel: Nee!! bedoelt.

Rb

Rb

17-01-2018 om 16:59

Nee!!

Ik hoop eigenlijk volgende maand er al rust mee te hebben pff.

4.5 jaar...mijn god

Rb

Rb

17-01-2018 om 17:19

Sorry dubbel post

Ik doe wel aan sport.

Denk dat ik weer ga boksen

Pennestreek

Pennestreek

17-01-2018 om 21:49

Goed plan Rb

Heb ik ook gedaan. Hardlopen wil ook wel eens werken. In ieder geval (liefst buiten) fysiek bezig zijn.

Helaas, je zult er doorheen moeten, die pijn en verdriet en boosheid. Je zit in een rouwproces. En dat kost tijd. Veel tijd. Heb geduld met jezelf, en klop aan bij familie/vrienden als je in de put zit. Probeer je niet sterker voor te doen dan je bent, duw het niet weg, dat maakt alleen maar dat het allemaal langer duurt.

En ga op zoek naar betere/specifiekere hulp.

Rb

Rb

17-01-2018 om 23:18

Betere hulp

Ja daar ga ik ook op zoek naar.

Ik trek dit gewoonweg niet.

Ik ben niet levensmoe,maar de stress is zo erg dat ik last krijg van me maag en ik merk dat mijn ademhaling niet goed is.

Krijg soms een raar gevoel over mijn lichaam.

En weet je...ik heb me nog NOOIT zo gevoeld en voel dingen waarvan ik heb...wauw..wat is dit.

En ja...een man moet sterk zijn zeggen ze.
Altijd geweest...tot deze ellende en leugens zich ad gingen spelen.

Boink

Boink

17-01-2018 om 23:31

Medicatie

De klachten van je maag en ademhaling zijn vrij eenvoudig op te lossen. Of met ademhalingsoefeningen of met medicatie.
Ik heb uiteraard geen idee van of je al medicatie hebt, maar daar kan je huisarts je het beste bij adviseren. En daar is echt iets aan te doen, ook middelen die niet zo heel erg versuffen maar net die toppen spanning er af halen zodat je je niet zo heel erg lichamelijk rot hoeft te voelen.

Rb

Rb

18-01-2018 om 18:46

Ademhaling

Dat kan ik zelf verhelpen idd.

Rb

Rb

19-01-2018 om 12:40

Bedankt

Iedereen bedankt voor de tips.

Ik hoop t snel een plekje te kunnen gaan geven en veel inzicht.

rode krullenbol

rode krullenbol

19-01-2018 om 15:46

"Why me?"

Vrijwel iedereen die tegenslag ondervindt, vraagt zich wel eens vertwijfeld af: “Waarom moest mij dit nou overkomen?” Big Bad Voodoo Daddy heeft een lied aan dit thema gewijd. Het heet "Why me?". Zie:


https://youtu.be/QkpdqIzgU7c.

Ms. Simone

Ms. Simone

19-01-2018 om 17:15

Song

Wellicht triggering en herkenbaar van Hozier:


https://youtu.be/EtRIz7VocNs

Ms. Simone

Ms. Simone

19-01-2018 om 17:21

Maar eerst

Vooral belangrijk, voordat je überhaupt aan verwerking kunt toekomen, is afstand. Zolang je nog onder een dak woont, of erger, in een bed slaapt, kom je niet los en raakt de betovering niet verbroken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.