Echtscheiding en erna

LonelySoul42
15-04-2017 om 18:37
Welke rechten heb je als man bij een scheiding ?
Ik kreeg 2 weken geleden de schrik van mijn leven toen ik nietsvermoedend mijn half leeg huis in liep en mijn vrouw met 8 jarige zoon met de noorderzon vertrokken bleek te zijn na 14 jaar huwelijk.Lag brief op tafel,ze had al een ingerichte huurwoning,en in die brief vermelde ze dat ik het huis kom te verkopen en ik mijn zoon pas mag zien als ik haar scheidingsvoorwaarden teken.Ze misbruikt hem om mij emotioneel te breken omdat ze het snel wil afhandelen zodat ze vrolijk verder kan en het haar niet teveel geld kost.Heeft me helemaal tegen de muur gezet door zelfs alle belangrijke papieren betreffende de hypotheek,koopacte huis maar ook persoonlijke belangrijke papieren die van mij zelf zijn.Alsof het nog niet genoeg is heeft ze me maximaal rood gezet zodat ik al bijna 2 welen 0 euro leefgeld heb.Lag zelfs geen geld op tafel of boodschappen terwijl ik maar een wao uitkering heb.Inmiddels een prodeo advocaat gekregen die achter een omgangsregeling met mijn zoon aan gaat.Ze frustreert dit en houdt het af in de hoop me nog meer te pakken,loopt bewust te treiteren om een reactie uit te lokken zodat ze daarmee naar jeugdzorg kan stappen om zo het volledige voogdij te krijgen.Ik voed haar niet en reageer nergens op om haar niks in handen te geven maar ben haar emotionele treiterijen inmiddels goed zat.Lijkt of ze overal mee weg komt en alles bepaalt,voelt alsof ik als man met mijn rug spreekwoordelijk tegen de muur ben gezet en niks te willen of te zeggen heb.Ondertusse blijkt ze in het geniep me al een aantal maanden de volledige hypotheek te laten betalen,had er geen idee van want die zaken regelde zij altijd.Zit nu in een situatie waarin ik totaal klem ben gezet,geen leefgeld what so ever heb en nu ligt er een rekening voor 380 euro die ik als eigen bijdrage moet betalen aan de advocaat als eigen bijdrage.En ondertussen frutreert ze de boel door me van ieder contact met mijn zoon te hebben.Heb zelfs geen idee waar hij nu woont en verblijft laat staan hoe het met hem is.Volgens de politie heeft ze dit goed voorbereid en is ze er maanden in het geniep mee bezig geweest om het voor te bereiden.Voel me totaal machteloos en moedeloos,lam geslagen en geen idee hoe nu verder.

Sinbads vrouw
10-05-2017 om 12:24
Agossie...
En nu probeer je na je scheiding een date te regelen via het forum?
Ja, dat recht heb je na je scheiding ook.
Maar ik vind het wel triest voor je dat je dat via het forum probeert. Kom je in irl geen mensen tegen?

tante Sidonia
10-05-2017 om 19:02
fransman
Je komt in je reacties onvolwassen en verveeld over. Bovendien hou je je niet aan forumregels.
Probeer eens iets nutigs te gaan doen met je leven!

annie
10-05-2017 om 21:17
nou
Sini, je bent wel erg aan het voeden en dat is toch best irritant, doet dit forum iig geen goed imo.

Sinilind
11-05-2017 om 10:49
Tja
Ik heb geen interesse in verdere discussie want het is inderdaad "feeding the trolls".
Annie, was niet bedoeld als voeden maar zo pakt het wel uit. Dus Sini over en uit in het draadje...
Sini

fransman
11-05-2017 om 15:03
Sinilind
Tu refuse mon invitation ? ik wilde uitleg van een francaise maar jammer j irrais manger seul

rutiel
11-05-2017 om 15:19
Jemig!!
Eerst Angela, dan Tsjor en nu Sinilind: je bent wel erg wanhopig op zoek naar een nieuwe vrouw, is het niet FransMan??

Forumbeheer Ouders Online
11-05-2017 om 15:35
sluiten
Omdat in dit draadje de regels niet nageleefd worden en omdat alles al gezegd is sluit ik dit draadje.
Met vriendelijke groet,
Forumbeheer ouders online.