Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

8 weken geen menstruatie

Gisteren zat ik mij opeens te bedenken dat ik al 8 weken geen menstruatie heb gehad. Om eerlijk te zijn heb ik het ook niet gemist
En ik weet 100% zeker dat ik niet zwanger kan zijn!

Iemand ervaringen of tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Geen ervaring

Ik word nog iedere maand ongesteld, van mij zou het ook mogen wegblijven....
Ervaringen in mijn omgeving: Verschillende dames in de overgang, met allemaal op hun eigen manier wat klachten. O, en ook een dame die dacht in de overgang te zijn maar die was vergeten bij haar laatste menstruatie de tampon te verwijderen. ( De huisarts keek er niet van op, schijnt vaker te gebeuren...)

Kaaskopje

Kaaskopje

26-08-2009 om 00:01

Stress of vakantie

Het is niet onmogelijk dat je door een verandering in je omstandigheden, zoals vakantie, of door stress een keertje overslaat. Als je nog een maand overslaat zou ik voor de zekerheid een afspraak maken met de ha.

Hanne.

Hanne.

26-08-2009 om 22:06

Kan gebeuren

Kan gebeuren.

Zoals gezegd, stress of veranderende omstandigheden. Maar ook zomaar. Ik ben na jaren super regelmatig geweest te zijn van de ene op de dag super onregelmatig geworden.

Ik zou het nog even aankijken, en evt over een paar weken even bij de huisarts langsgaan om even te kijken of er niet stiekem iets aan de hand is.

Eventjes nog geen naam

Eventjes nog geen naam

27-08-2009 om 14:44

Ik ook

Ik ben ook al 8 weken niet ongesteld geweest, maar ik ben vreselijk bang wel zwanger te zijn. Eigenlijk kan het trouwens haast niet (maar ja, wat is niet kunnen?), maar ik heb wel wat klachten die erop lijken (pijnlijke, stevige en grotere borsten, vage misselijkheid). In Zwangerschap heb ik vandaag net een draadje geopend (waar helaas nog geen reactie op is gekomen).
Maar nu ik hier zo lees krijg ik toch meer hoop dat het toch niet zo is...

Begripvol

Begripvol

28-08-2009 om 07:14 Topicstarter

Veranderingen

Omdat het nu wel erg lang weg is, ga ik deze ochtend toch maar naar de huisarts toe. Het kan inderdaad een stukje stress zijn waardoor het wegblijft. Liever het zekere voor het onzekere nemen!

Eventjes nog geen naam

Eventjes nog geen naam

28-08-2009 om 09:24

Begripvol

Goed van je dat je gaat!
Laat je hier nog even weten hoe het afloopt? Ik durf zelf de stap nog niet te zetten..

Begripvol

Begripvol

02-09-2009 om 15:34 Topicstarter

Huisarts

De huisarts denkt dat het te maken heeft met stress en ook dat ik langzamerhand naar de overgang ga.

Afgelopen zondag ben ik eindelijk weer ongesteld geworden, al ben ik er nu alweer zo goed als vanaf!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.