Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Aanhoudende obstipatie dreumes


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

04-05-2011 om 08:14

En...

Vervang niet alles in een keer door soja, soja is best allergeen.

lennest

lennest

11-05-2011 om 22:52

Enzymprepataten

Hoe het heet, weet ik niet meer, maar toen ik na een darminfectie een tijdelijke lactose-intolerantie had, heb ik op advies van de internist bij de apotheek een enzympreparaat gehaald. Een paar druppels in de melk, 24 uur laten staan en ik kon het probleemloos drinken. Misschien een optie?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Manda Rijn

Manda Rijn

13-05-2011 om 10:12 Topicstarter

Gaat inmiddels beter

geen obstipatie meer, de nieuwe dosis lactulose siroop in de ochtend doet zijn werk. Ze is nog steeds mager maar eet nu wel weer redelijk. De bloed en poep uitslagen waren goed. Eind van de maand weer naar de kinderarts, maar ik verwacht geen verdere actie meer. Tzt moeten we maar die lactulose afbouwen, kijken wat er gebeurt.

Overigens heeft mijn oudste nu een week geen melk gedronken en die heeft geen diarree meer, dank !

Tink

Tink

13-05-2011 om 18:41

Mooi

Fijn dat het beter gaat nu!
Niet te snel dadelijk met dat afbouwen he, wij hebben er bijna 5 maanden over gedaan. Laatste fles is half op, af en toe vraagt ze er nog eens naar maar eigenlijk is het niet meer nodig. Maar we hebben dus echt gewacht tot het probleem helemaal weg was, en toen pas gekeken of het met wat minder lactulose kon.

Manda Rijn

Manda Rijn

13-05-2011 om 20:03 Topicstarter

Tink

inderdaad eerst moet ze weer op gewicht zijn. Vanochtend heeft ze haar eerste melk fles maar voor een kwartje opgedronken en direct ook weer kramp en een hard keuteltje.

liora

liora

14-05-2011 om 23:11

Manda

Ik had dit helemaal gemist. Sterkte met Mandarijntje!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.