Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Al ruim een jaar steeds ziek na bevalling

De titel dekt meteen de hele lading, sinds mijn laatste bevalling (ruim een jaar geleden) val ik van virus in virus, ik heb me het laatste halfjaar al 2 keer ziek moeten melden op mijn werk, da's meer dan de voorgaande 4 jaren bij elkaar.
Ik kan me herinneren dat ik na de geboorte van onze oudste ook zo'n periode heb gehad maar niet dat ik zo vaak en hevig ziek was.
Op dit moment heb ik voor de 4e of 5e keer dit jaar een buikgriepvirus en ik heb er zo genoeg van! Ik slik al multivitamine, Echinaforce, visolie en eet elke dag fruit en groenten.
Herkent iemand dit of heeft iemand tips? Ik ben natuurlijk al naar de huisarts geweest en die wijt het aan herstellen van het lichaam en overgewicht (??? had ik voor mijn bevalling ook en toen was ik nooit ziek), heeft mijn bloed afgelopen jaar al 2 keer getest en er komt niets uit.
Hoe kan dit?

Groetjes,
Moon32

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Moon

Ik ben na mijn bevalling ook vaak ziek geweest. Mijn kids zijn in maart 2007 geboren en sinds mei dit jaar gaat het weer iets beter. Het kan echt zijn dat je lichaam moet herstellen en dat je gewoon erg vatbaar bent geworden. Mijn kids zitten op de creche en nemen daar van alles mee. Als ik zie hoe gezond jij slikt, dan moet het gewoon te maken hebben met weerstand. Ik begrijp dat je er kierewiet van wordt, maar het gaat een keer over.... waarschijnlijk in de lente, als het weer iets mooier wordt. Succes in ieder geval!

Merel78

Merel78

29-12-2008 om 12:33

Hier ook

hier ook relatief meer ziek na de bevalling. Als dochterlief (van mei 2007) iets onder de leden krijgt, krijg ik het ook, helaas. Hier nog niet eens kdv, maar een gastouder (met dus minder kindjes). Geen tips, wel herkenning, snap dat je er gek van wordt en hopelijk wordt het gauw beter als het voorjaar wordt.

merel.

Asa Torell

Asa Torell

29-12-2008 om 15:02

Herkenning bij man

Die is na beide kinderen veel aan het kwakkelen geweest in de eerste 1 a 2 jaar. Jongste is 1,5 dus nu nog steeds wel eigenlijk. Dat wijten we dus vooral aan de crechevirussen, en nu bij jongste ook wel aan slaapgebrek. Aan de zwangerschap en bevalling kan het bij man niet liggen tenslotte .

fanvanmari

fanvanmari

29-12-2008 om 22:52

Klopt

Ik was voor mijn zwangerschappen ook nooit ziek, maar de laatste jaren wordt ik ook door elk virus gepakt. Volgens mij wordt je weerstand minder als je zwanger bent geweest.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.