Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ineke P.

Ineke P.

20-01-2010 om 11:27

Alternatief voor superol

Al een tijdje zijn de superol oplostabletten om te gorgelen uit het assortiment. Weet iemand of daar een gelijkwaardig alternatief voor te koop is?
Alvast bedankt voor de tips.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
gieter

gieter

20-01-2010 om 11:49

Nog wel te krijgen hoor

Hoi Ineke,

Ik weet niet waar je woont, maar drogisterij de Tulp in Haarlem en drogisterij Bik in Leiden verkopen dat nog.
Misschien zelfs via hun website: www.bik-bik.nl
Succes!

Ineke P.

Ineke P.

20-01-2010 om 12:38

Super!

bedankt gieter, ik heb het gelijk besteld.

Etos

daar heb ik het laatst nog gezien.( Ik vind het echter zo stinken dat spul, vinden jullie dat niet??)

Werkt super

en ik vindt het niet stinken. Het is alleen geen lolletje om ermee te gorgelen, het brandt in je keel. Daarom nemen mijn kinderen het echt niet. Maar ik heb al jaren geen keelontsteking meer gehad, en ik denk dat de superol daaraan bijdraagt.

Tirza G.

Tirza G.

20-01-2010 om 16:31

Jaaaaaaaa

Hier word ik he-le-maal blij van!!! Ik was dol op Superol, moest toen overschakelen op tabletten en die zijn er ook niet meer. Maar nu ben ik weer blij, ik heb meteen besteld.
Als iets stinkt, vies smaakt of zeer doet helpt het naar mijn idee beter Ik vind het altijd net of je met carboleum staat te gorgelen

Tirza

Nasha 1st

Nasha 1st

20-01-2010 om 17:00

Ook al kwijt!

hier is het ook nergens meer te vinden, heb bij apotheek Mucoangin gekocht en die werkt ook goed.

Ineke P.

Ineke P.

20-01-2010 om 17:02

En nog een toepassing

Bij keelpijn gorgel ik er inderdaad mee, maar ik gebruik het vooral voor iets heel anders. Als ik binnen voorzaai (ik heb een moestuin) heb je wel eens dat bij langzame kiemers de aarde gaat schimmelen, als je dan even met de superoloplossing verneveld is dat zo weg, en de zaailingen hebben er geen last van.
En het voorzaaitijdperk is dus weer aangebroken, vandaar.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.