Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

bertje1

bertje1

06-12-2009 om 20:54

Amandelen

mijn dochter van 8, heeft vlgs mij grote amandelen (hoe kun je dat zien? heb in keeltje gekeken, zie wel wat.. hihi). ze heeft al hele tijd keelpijn (lijkt op een verkoudheid/ziektetje wat niet doorzet) en hoofdpijn. heel vervelend. Vlgs mij heeft hoofdpijn weinig met amandelen temaken? (misschien slecht slapen? snurken???)
wie weet meer!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wie weet meer?

nou de huisarts of beter nog de kno-arts.
Zeurende langdurige keelpijn kan heel goed van de amandelen komen. Dat zijn die dingen aan de zijkant achter in de keel. Kunnen er enorm vies uitzien en vreselijk stinken als ze chronisch aan het prutten zijn. Het formaat van die dingen zegt niet zo veel over de hoeveelheid last die ze kunnen veroorzaken. Gewoon even naar laten kijken.

toja

toja

07-12-2009 om 11:01

Net geweest

kom net bij de huisarts vandaan met dochter van bijna 6. Ze heeft net twee keer in een maand oorsteking gehad en gisteren had ze (weer) keelpijn, hoofdpijn en een dagje koorts. Ze heeft ook grote amandelen; maar die zagen er verder wel rustig uit. Grote zegt niet zo veel. Wel hebben we een verwijzing voor de KNO-arts; dus daar gaan we volgende week heen (neusamandelen zijn al geknipt bij haar). (Opgezette klieren; keel en hoofdpijn kwamen van haar verkoudheid)
Groetjes

bertje1

bertje1

07-12-2009 om 12:59

Hm.

ja, zie het nog heeeel even aan, maar anders ga ik toch echt. Amandelen zien er niet echt rood of zo uit. Ze heeft ook een verstopte neus dus kan ook wel verkoudheid zijn die niet weg gaat. Het is wel wat vaag. Ook dus vage hoofdpijn (te vaak). Ze heeft overigens geen oorpijn.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.