Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Aspe

Aspe

22-04-2010 om 15:41

Asperger?

Hoe zie je aan een volwassen persoon dat hij 'Asperger'is ? Waaraan kan je dat mogelijks zien ? Hoe ga je daar mee om ? Beseffen ze dat zelf goed ? voelen ze dat zelf wel duidelijk aan ? Voelt het 'koud' aan ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hahaha

Sorry, voor Aspe niet aardig maar ik schoot letterlijk hardop in de lach toen ik de post van Beemer zag. Ze verwoorde wat ik dacht. Op Aspergers koud zijn, nee minimaal 37 graden. (flauw maar kon het niet laten)

Lieve Aspe,

Je vragen zijn op zijn minst onhandig gesteld. Als je vraagt wat de kenmerken zijn van Asperger komt het iets sypmhatieker over. Er zijn veel boeken over asperger, wellicht iets om daar je antwoorden in te zoeken?

Dropke

Dropke

22-04-2010 om 19:45

Ook ik moest lachen

Maar snap wel waarom iemand het zou willen weten. Onze zoon heeft een Ass, en begon ook bij mijn man te denken dat het wel eens hetzelfde zou kunnen zijn.

Wel met de nadruk op, zou kunnen zijn, want geen persoon met ass is hetzelfde. Er kunnen wel kenmerken zijn, maar het zijn ook gewoon mensen met een eigen karakter. Daarnaast zijn er meer stoornissen die met sommige dingen kunnen lijken op asperger.

Misschien is het dus idd handig dat je eerst even uitlegt waarom je de vraag hier stelt,

gr Dropke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.