Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Anne K.

Anne K.

19-08-2009 om 21:20

Avon soft skin mug: goede anti-mug?

Hallo,

De beste manier om een avondje muggenbult-vrij door te komen is om naast mij te gaan zitten . Tenminste, dat is volgens mijn man zo. Hij wordt dan niet geprikt, maar ik zit onder.... en het worden ook nog eens mega-bulten. Ik heb al heel veel middeltjes geprobeerd. En al zit ik ruikend als een citronella-bom buiten, dan nog word ik geprikt.

Maar: nu hoorde ik dat er een wonder-middel is: Avon Soft Skin Mug. Zelfs het engelse leger schijnt dat in de basisuitrusting te hebben als ze oefening in Schotland hebben. Maar helpt het ook tegen de Nederlandse muggen?
Wie weet het?

Ennuh... als het helpt, waar kun je het dan kopen?

Vol spanning wacht ik af,
groetjes,

Anne K.

(krab, krab, krab....)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Monique

Monique

19-08-2009 om 22:36

Avon skin so soft

Het product heet Avon Skin so Soft en het schijnt inderdaad te helpen. O.a. op de volgende site kun je het bestellen: http://avon.verzorgingsproducten.info/huid.html

Prulletje

Prulletje

19-08-2009 om 23:16

Reclame?

Reclame maken doen jullie maar op een ander forum! Wegwezen!

Monique

Monique

20-08-2009 om 09:36

Doe niet zo belachelijk prulletje

Ik heb op geen enkele manier met Avon te maken maar kan nu eenmaal goed googlen. Crocs, Birckenstock, diverse wasmiddelen en maandverbandjes mag? Of moeten we dat voortaan ook maar niet meer noemen?
Ik ga er voor het gemak maar van uit dat je last van de warmte hebt.

Anne K.

Anne K.

20-08-2009 om 10:48

Echt geen reclame....

maar wanhopig op zoek naar iets wat ècht helpt... Ik slik nu zeer veel anti-histamine tabletten,en dan van een zwaarder soort dan vrij verkrijgbaar bij de drogist. Lijkt me niet echt gezond.

Anne K.

buzz

buzz

20-08-2009 om 11:44

Sjonge prulletje en nog een middeltje

wat een nare reactie, omdat de ene de ander wil helpen om van die rot muggen af wil komen, je word zeker niet vaak geprikt zelf! anders piepte je wel anders.
Er schijnt ook iets te zijn wat er een beetje uit ziet als stroop maar zout smaakt, murmate marmate hoe zeg je het hoe schrijf je het ik weet het niet meer trecies.
Moet je in het eten verwerken of op je boterham smeren. Doen ze in australie veel. Heb ik me laten vertellen door een vriend die daar regelmatig komt. Ik word ook altijd geprikt maar ik lus dat spulleke echt niet, kan geen hap doorslikken.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

20-08-2009 om 12:40

Marmite

Marmite bedoel je waarschijnlijk buzz.

Sara

Sara

20-08-2009 om 18:36

Jaaaa!

Echt wel! Wij komen net terug van de Bahama's, erg tropisch daar en ik werd gek van de zandvliegen (noseeums), black flies en gewone steekvliegen. Ik had Azaron mee (zgn ook geschikt voor de tropen) maar het hielp voor geen meter.

Daar ter plekke aan de serveerster van de beach bar gevraagd wat zij gebruikte, en zij gebruikte dus Avon Skin So Soft, maar dan de gewone Skin So Soft, dat is een soort van na het douchen olie. Je hebt ook de Skin So Soft Bug, en die is ook super, maar die stinkt ook ontzettend, das echt voor als je naar buiten gaat (dus dat nemen die Schotten dan dus mee).

De truuk die ze daar gebruiken is alles wat olie achtig is smoort de vlieg voor hij kan steken - kills them right away. Sommigen die ik sprak gebruikten ook gewone babyolie, maar is niet zo handig op de bank denk ik.

Maar tis super,had er nog nooit van gehoord, maar werkt als een trein, beide soorten. Gewone gebruikte ik op het strand, de andere s avonds voor het slapen gaan.

En dit is ook geen reclame, sjemig

Anne K.

Anne K.

20-08-2009 om 19:38

Geur

Hallo Sara,

Degene die mij deze tip gaf zei dat het kokos-achtig / baby-achtig ruikt. Is dat zo bij die Soft Skin? Dan kon dat wel eens degene zijn waar ik naar op zoek ben.

Groet,
Anne K.

Prulletje

Prulletje

20-08-2009 om 20:54

Oh, sorry hoor!

Ik heb niet zo snel last van de warmte. Ik vond het gewoon TE toevallig. Iemand vraagt naar een produkt waar ik nog nooit van heb gehoord. En niet lang erna komt er een enthouiaste reactie met een link. En jullie namen deden ook geen belletje rinkelen. Vandaar, het zou niet de eerste keer zijn. Nogmaals sorry.

Prulletje

Sara

Sara

20-08-2009 om 21:12

Tja

ik kom best wel es op babybrabbel, alleen behoor niet tot de dagelijkse schrijfsters. Dit was ook wel erg toevallig dat ik moest reageren! Maar, is verder goed zo.

Anne, volgens de Skin So Soft anti mug beschrijving op het flesje (spuitbus) zou het ontzettend plezierig moeten ruiken, nou, tja, vond ik niet, het benam me de adem omdat er toch chemicalien in zaten.

Deze had ik als bugspray:
http://shop.avon.com/shop/product.aspx?src_page=product_list.aspx&level1_id=300&level2_id=303&pdept_id=365&dept_id=&pf_id=31314

Deze had ik dus als tip van de lokale serveerster (zij vond niet dat ze dagelijks de bugspray moest gebruiken, en de buurvrouw in het hotel raadde me ook de gewone skin so soft aan)
http://shop.avon.com/shop/product.aspx?src_page=product_list.aspx&level1_id=300&level2_id=303&pdept_id=335&dept_id=&pf_id=7460,
dit is dus de gewone badolie die je daar dus met een spraypompje krijgt, die spuit je op maar daar glibber je dus wel ontzettend van, geen mug die er tegen kan haha

Maar als ik zo de Avon site bekijk kan je enorm veel soorten bestellen, er staat genoeg met cocosnoot etc bij

Daar verkochten ze maar 2 soorten

Leef je uit )

Sara

Sara

20-08-2009 om 21:14

Zucht

babybrabbel, echt niet, juist niet want daar mag je geen linkjes plaatsen en nog veel meer niet

ik kom juist wel regelmatig op OOL

excuses

Inderdaad

Ik woon in Scotland en de Avon Skin So Soft olie is hier HET middel tegen de midges, van de "bugs" variant heb ik nooit gehoord. De soldaten ruiken dus ook allemaal erg lekker :o)) Wel vind ik dat het pompje snel stuk gaat en dan wordt het wel een geklieder, maar het werkt echt goed.

Over marmite

Het verhaal van de marmite komt waarschijnlijk doordat er vrij veel vitamine B in marmite zit. Er is een verhaal dat als je dagelijks vitamine B bijslikt je minder gestoken wordt. Mijn moeder heeft het een tijdje gedaan toen we in de tropen woonden en zij had het idee dat het hielp, wel even checken dat je niet te veel slikt! Maar lekkerder dan Marmite.

Mariel

PS Het verhaal over skin so soft is hier in Engeland erg bekend. Ik word nooit gestoken, dus nog nooit geprobeerd.

Rafelkap

Rafelkap

21-08-2009 om 18:42

Hor

Een hor, klamboe en vliegenmepper is nog beter.
Ik vond dit draadje ook reclame achtig klinken hoor.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.