Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Moemie

Moemie

20-05-2020 om 15:13

Borstverkleining dochter


Kaaskopje

Kaaskopje

16-06-2020 om 02:15

Bas

Mensen die gelukkig zijn met een Hema bh-tje schrijven hier echt niet mee, natuurlijk niet.===

Jawel hoor, maar helaas niet toen ik 85H had.

Kaaskopje

Kaaskopje

16-06-2020 om 02:17

Sportbh

https://www.hunkemoller.nl/hkmx-the-pro-sport-bh-level-3-grijs-167315.html

In zo'n bh loop je redelijk goed ingesnoerd rond.

insgelijks

Ik snap niet waarom je zo door blijft gaan over een oplossing die zo evident is, dat het bijna een belediging is als je denkt dat mensen die overgaan tot een ingreep daar niet mee bezig zijn geweest.

Tsjor

Bas

Bas

16-06-2020 om 11:24

Ik weet echt serieus niet

waar je het over hebt Tsjor.
En jij weet toch ook wel dat er bij heel veel lichamelijke klachten in het verleden laagdrempelig is ingegrepen (bijv chirurgisch) terwijl daar achteraf vraagtekens over bestaan.
Neem bijv vaatproblemen in benen.
Daar wordt nog steeds bij ingegrepen maar gelukkig adviseren steeds meer artsen looptraining hetgeen minstens zo effectief blijkt.

Ik vraag me af of artsen bij een klacht nav zware borsten wel overwegen een trainingstraject te adviseren om spieren te versterken.
Ik weet het niet. Wel weet ik dat nog steeds veel artsen snel naar medische oplossingen zoeken bij veel vragen (zware pijn medicatie bijv) terwijl je in levenstijl ook kunt interveniëren.

Levensstijl

Bas, mensen met medische klachten gaan naar een dokter als ze zelf de benodigde inspanning en oplossingen niet kunnen vinden. Je kunt wel zelf een BH vinden.
Maar het staat je vrij om een spierversterkende therapie te ontwikkelen voor mensen die vinden dat ze te zware borsten hebben. Voeg eraan toe dat het 'leefstijl' is, dieet, beter je best doen, en het probleem is opgelost. Het zal je zeker geen windeieren leggen, zolang mensen erin geloven.
Uit eigen ervaring: de looptraining voor vaatproblemen werkt niet, drama. Maar ik ga er ook (nog) niet voor naar de chirurg.
De chirurgische ingreep bij verstopte vaten rond het hart werkte uitstekend! Van dood naar levend (betreft niet mezelf). Geweldig!

Tsjor

Mijntje

Mijntje

16-06-2020 om 18:30

geen gek advies

Geen gek advies van Bas vind ik, om naar een andere bh uit te kijken. Werd ook eerder gegeven.
Tenslotte zijn er ook vrouwen die vet laten wegzuigen zonder corrigerend ondergoed of dieet uit te proberen. Lijven zijn tot op grote hoogte maakbaar, als je je centen daaraan wil uitgeven, kijk maar naar een documentaire van Louis Theroux over dit onderwerp.
Maar TS schreef al dat de wens wordt geparkeerd en dat vind ik heel verstandig. Snijden in gezond vlees zou ik niet willen voor mijn dochter (als ik die zou hebben ) of mijzelf, als het niet echt (medisch) nodig is.

Aanvullend

Overigens beslist de dokter het niet, dat doet de verzekeraar. Ook toen al. Als er geen medische reden is wordt het niet vergoed.

Tsjor

nijn dochter heeft voor haar leeftijd ook erg grote borsten , ze heeft 90 d ,maar die heeft nooit een probleem met bhs want ze draagt al steun bh s met van die brede bandjes en die kan je gewoon bestellen via internet 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.