Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Bruinverlies en krampen na osteopaat?

ik ben maandag voor het eerst naar eeb osteopaat geweest, dit om mijn reuma klachten te verminderen maar ook voor emotionele balans aangezien ik een rot jaar achter de rug heb met gebeurtenissen die me veel verdriet doen waaronder ook de diagnose reuma...
De behandeling voelde prettig aan, ze duwde op een gegeven moment in mn bijnieren en maag en dat was ongemakkelijk maar niet pijnlijk maar sinds dinsdag heb ik echt pijnlijke menstruatie krampjes terwijl ik zondag gedaan was met mijn menstruatie en ik heb zelden tot nooit krampen tijdens mijn stopweek (ben aan de pil) en deze ochtend een beetje bruinverlies.
Zou dit door de behandeling kunnen komen bij de osteopaat?
Herkend iemand dit?

Ja, dat kan. Als je ongesteld bent mag je ook niet behandeld worden door de osteopaat.

Titiv

Titiv

30-12-2022 om 20:31 Topicstarter

KnorrendKitten schreef op 30-12-2022 om 18:40:

Ja, dat kan. Als je ongesteld bent mag je ook niet behandeld worden door de osteopaat.

Oke, dat wist ik niet maar was die dag niet meer ongesteld, de dag ervoor wel nog een beetje... ik ga t haar zoiezo ook vragen uiteraard maar was al benieuwd... 

KnorrendKitten schreef op 30-12-2022 om 18:40:

Ja, dat kan. Als je ongesteld bent mag je ook niet behandeld worden door de osteopaat.

Een beetje osteopaat vraagt dat dan toch aan je voordat de behandeling begint?

Die van ons wel.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.