Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Buikpijn

Sinds de bevalling van ons jongste kind (anderhalf jaar oud) heb ik elke maand rond de eisprong dezelfde klachten. Opgeblazen gevoel, obstipatie (gevoel dat mijn darmen vol zitten) en buikpijn onder in mijn buik, soms duidelijk aan de rechterkant soms niet. Ook heb ik dan buikpijn na het vrijen. Op andere momenten in de cyclus heb ik daar helemaal geen last van en mijn menstruatie is redelijk normaal rond de 30 dagen en duurt een dag of 4 waarvan 2 zeer hevig.
Ik kan me herinneren dat ik als tiener 2 keer op de EHBO ben beland met zeer hevige eisprongklachten, buikpijn en ook pijn aan de rechterkant waardoor er gedacht werd aan een blindedarmontsteking. Mijn menstruaties waren toen ook zeer hevig totdat ik aan de pil begon vanwege die hevige menstruaties.
Herkent iemand die buikpijn op dat moment in de cyclus? Het duurt meestal een dag of 4.

Groetjes,
Moon32

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mittelschmerz

Zoek maar eens op de term mittelschmerz. Het is een redelijk veel voorkomend verschijnsel, wel heel vervelend.

Mariel

freline

freline

30-04-2009 om 22:14

Middenpijn

dat heet middenpijn .
Ik heb het ook. De ene maand erger dan de andere. Het is de irritatie van je buikvlies volgens mijn dokter. Ik heb me wel eens laten onderzoeken om uit te sluiten of er wat anders aan de hand was.

freline

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.