Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
03-02-2016 om 09:52
Ik zoek een niet al te dure gezichts crème die mijn huid beschermt tegen vroegtijdige veroudering. Rimpels horen erbij maar ik wil er niet extra bij krijgen. Ik geloof niet in anti rimpel onzin crèmes maar gewoon beschermen tegen de zon en vocht toevoegend. Natuurlijk wil ik niet te veel onzin stoffen en schadelijke stoffen in de crème. Niet te duur. Nu kwam ik op de site van dr Jetske. Die schrijft haar mening over stoffen in crèmes etc. Alleen de crèmes die zij aanbeveelt inclusief haar eigen merk vind ik zo duur. Iemand nog een niet zo dure crème waar goede (niet schadelijke en irriterende stoffen in zitten) maar die wat goedkoper is? Of bestaat dit niet en ben ik toch rond de 28 euro kwijt voor een potje van 50 ml. Iemand nog een idee? Het is wel de bedoeling dat de crème niet vet is anders ga ik zo glimmen.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.