Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

ellen

ellen

27-10-2009 om 23:55

dochtertje 1,5 zakje silliconenbolletjes in mond gehad

Ons dochtertje heeft tot onze schrik (uit een schoenendoos gevallen )een zakje sillcionenbolletjes in
haar mondje gedaan,ze is 18 maanden,het is zondag gebeurd en heb achteraf stom niet naar het ziekenhuis gebeld,heb het snel uit haar mond gepakt en water gegeven en ze gaf direct over,alleen heb ik enkele dagen later de huisartsenpraktijk gebeld om te vragen ofdat het goed was van dat water geven,maar de doktersassistente dacht dat ik geen water had moeten geven,maar op de gifwijzer stond bij sillicagel direct water drinken(lijkt mij wat er in die zakjes zit met die silliconenbolletjes,of niet?)
Of gaan die bolletjes bij vocht juist uitzetten?
En ik maak me ook al de hele week druk ofdat ze er niets aan overhoud!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nogmaals bellen

Als ik jou was zou ik gewoon nogmaals bellen en aandringen dat de assistente aan je huisarts vraagt hoe het zit. Lukt dat niet dan gewoon een afspraak maken met je huisarts met desnoods een of andere smoes. Ik betwijfel of hier op het forum iemand heel zeker weet of het kwaad kan. Heb je zelf al gegoogled? Misschien dat je daar iets wijzer van wordt?

Ellen

heeft ze die bolletjes ook echt opgegeten of in haar mond gehad en er op zitten kauwen/sabbelen?? Als je het niet vertrouwd gewoon nogmaals bellen en navragen.

Puck2

Puck2

28-10-2009 om 10:03

Valt wel mee

Wat mij nog ergens bij staat is dat het wel mee valt met de risico's van die bolletjes. Maar als je het niet zeker weet dan zou ik gewoon nog een keer bellen. Maar ik denk niet dat ze er iets aan over houdt eerlijk gezegd.

ellen

ellen

30-10-2009 om 14:22

Dank je ze heeft ze alleen in de mond gehad gelukkig

Ze heeft ze alleen in de mond gehad gelukkig,ik vraag me idd nog steeds af ofdat sillicagel hetzelfde is als in die bolletjes zit!
Kan idd het beste nogmaals bellen,hoewel ze helemaal vrolijk is en nergens last van lijkt te hebben!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.