Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Draaierigheid

Natuurlijk ga ik morgen naar de dokter, maar ik wil ook graag eens van jullie horen of jullie mijn klachten herkennen.
Sinds afgelopen vrijdag ben ik eigenlijk constant draaierig. Niet alleen met opstaan of bukken (dan is het wel erger), maar ook als ik onder de douche sta of in bed lig. Ik denk zelf aan een te lage bloeddruk of een ijzertekort. Maar mijn moeder had de ziekte van meniere; dat heeft te maken met het evenwichtsorgaan. Zou natuurlijk ook kunnen.
Ik ben niet streng aan het lijnen en ben verder gezond!

Nogmaals, ik ga morgen direct de huisarts bellen.
Zijn er voor nu mensen die dit herkennen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
lottie

lottie

01-03-2009 om 13:53

Herkenning, geef het misschien even de tijd...

Ik heb het zelf net 1,5 week gehad. Het was heel apart en griep kon ik het niet echt noemen. In onze omgeving (familie, vrienden) waren er gelukkig meer met dezelfde symptomen waardoor ik niet echt angstig werd. Ik voel me nu weer prima. Wat het geweest is ik weet het niet, een virus? Ik kreeg toen het bijna over was hele erge diepe hoestbuien die zijn nu ook over.
STerkte ermee!

Jacoline29

Jacoline29

01-03-2009 om 14:11

Virus

Het is ook herkenbaar voor mij.Ik ben naar de huisarts geweest en daar bleek ik een virus infectie te hebben op het evenwichts orgaan, duurt ong. 4 weken max.Is bij mij nu ruim 1 week geleden en het gaat weer prima.

superpeet

superpeet

02-03-2009 om 09:06 Topicstarter

Verkouden?

Ben nu verkouden geworden; kijk het nog even aan en ga naar de huisarts als het met het einde van mijn verkoudheid niet over is...
Bedankt voor jullie reactie!

Neusspray kan helpen

Hier idem dito. Bleek vocht voor mijn trommelvlies te hebben, dat tegen het evenwichtsorgaan aan drukte. Advies gekregen: neusspray en nu na 1 1/2 lijkt er inderdaad verbetering. Oorpijn is minder alleen een ontzettende loopneus.

Reistabletten

Ik heb die draaierigheid 2 jaar terug na vliegreis gehad...duurde wel een week of 8. Ben uiteindelijk naar de huisarts geweest en kreeg cinnarizine geadviseerd gewoon reistabletjes die vrij verkrijgbaar zijn bij drogist en apotheek...het helpt SUPER!!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.