Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Kaaskopje

Kaaskopje

12-01-2009 om 00:23

Eczeem

Ik heb nooit last van eczeem gehad tot ik een aantal jaar geleden een plekje op mijn buik kreeg waar ik niet veel anders van kan brouwen dan dat het eczeem moet zijn geweest. Omdat ik last heb van spataderen en geen perfecte doorbloeding van mijn benen heb heb ik op mijn schenen ook wel eens last van dat soort plekjes. Ik weet niet beter dan dat dat inderdaad een vorm van eczeem is. Die plekjes vind ik verklaarbaar, maar het lijkt wel of ze op steeds meer plaatsen opduiken. Op mijn arm, onderaan mijn rug... Ik word er niet vrolijk van. Insmeren helpt wel tegen de jeuk, maar overgaan doet het niet echt. Herkent iemand dit? Ís het eczeem? En is er een oorzaak?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

12-01-2009 om 08:57

Heu

Wat vond de huisarts?

MaximeM

MaximeM

12-01-2009 om 09:19

Even laten zien

Hoi,

Ik zou het inderdaad even laten zien aan de huisarts. Kan vanalles zijn en wij kunnen vanaf hier niets zien. Bij de huisarts krijg je dan misschien wel een beter middeltje en is het zo weer weg.

Maxime

Even naar de huisarts

Ik zou ook even naar de huisarts gaan. Zoals je het nu beschrijft zou het ook heel goed een schimmelinfectie kunnen zijn. Daar zijn gelukkig hele goede cremes tegen.
Laat je het nog even weten?

Rembrand

Rembrand

12-01-2009 om 14:36

Sluit aan bij sanneke.

Ik dacht ook eerder aan een schimmeltje. Hebben jullie huisdieren ? http://images.publicradio.org/content/2007/01/30/20070130_ringworm_2.jpg
M.

reina

reina

13-01-2009 om 06:59

Huisarts

Zou ik ook even langs gaan. Misschien benje licht allergisch ergens voor?

Kaaskopje

Kaaskopje

14-01-2009 om 01:54

Schimmeltje?

Nah, daar zou ik nooit opgekomen zijn Inderdaad maar eens bij de ha navragen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.