Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

katrin

katrin

08-07-2010 om 07:17

Ervaringen met cerazette

Zijn er lezers die de cerazette anticonceptiepil gebruiken en wat zijn jullie ervaringen ermee. Ik kan slecht tegen de combinatiepillen dus nu deze voorgeschreven gekregen ivm korte cyclus, veel bloedverlies, pijn ect. Ben erg benieuwd naar jullie bevindingen met deze pil.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bloedverlies tussendoor

Ik had bij gebruik van cerazette regelmatig last van bloedverlies tussendoor. Om die reden ben ik overgestapt op microgynon, en dat gaat prima.

Mijn ervaring

Ik slik Cerazette en heb nog nooit doorbraakbloedingen of wat dan ook gehad. Voor mij dus perfect.

Mariel

katrin

katrin

09-07-2010 om 08:50

Dank

voor jullie reacties.
Mariel duurde het bij jouw ook een tijdje voor dat je menstruatie stopte toen je begon met deze pil. Ik ben op dag 1 begonnen met innemen maar zit nu op dag 3 en heb nog steeds bloedverlies.
Wel merk ik dat ik bij deze pil geen last heb van misselijkheid e.d dat had ik bij microgynon altijd gelijk.

amk

amk

09-07-2010 om 08:57

Niet korter

bij mij werd de menstruatie periode er niet korter van wel minder hevig.

Katrin

Ik ben geloof ik pas een aantal weken na een menstruatie begonnen (hoort niet, maar ik ben niet zo van de organisatie). Toen gelijk nooit meer gemenstrueerd zolang als ik doorslikte en ook geen doorbraakbloedingen of spotting of zo.

Mariel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.