Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Goedkope bril voor dure ogen...

Wat is de goedkoopste brillenwinkel? Mijn vriemd heeft een nieuwe beil nodig, heeft echter “lastige” ogen, -7,5 ongeveer, cillinder, en natuurlijk moet hij ook van dichtbij kunnen zien dus het moet multifocaal. Hij is er niet voor verzekerd. Levert Specsavers wel kwaliteit of kunnen we beter naar een iets duurdere winkel?
Sini


Kaori

Kaori

01-02-2018 om 10:52

Eyelove

Ik heb daar ooit een bril gekocht uit pure frustratie omdat mijn arts beweerde dat mijn burn-out gewoon weer terug was. Je moet wat als je geen schoenen wilt kopen.

Het is de bril die ik het meeste draag, zit heerlijk, glijdt niet van mijn neus af, zeer stevig, geen wiebelende pootjes. En dat voor € 49.

Ik heb een uitgebreide collectie brillen dus van de HA, Pearl en Specsavers en 1 van Eyelove. Qua service vind ik Pearl bij ons in de stad een topper, bij mijn vader zou ik dat eerder over de HA zeggen. Eyelove vond ik ook prima.

Sinilind

Sinilind

07-02-2018 om 18:40 Topicstarter

Via specsavers

Hij krijgt er 2 voor 600€. Gezien zijn sterkte vielen sommige (goedkope helaas) monturen af. Metaal is te dun om de dikte dat hij nodig heeft te dragen. Het moest kunststof, klein. Voor die prijs heeft hij er wel 2. Online bestellen verteouwd hij niet maar misschien de volgende keer.
Bedankt voor het meedenken
Sini

Kaaskopje

Kaaskopje

07-02-2018 om 18:54

Triva

Ja, dat wel en toevállig is die laptop nu dagelijks hier ).

mirreke

mirreke

07-02-2018 om 19:04

Sinilind

laat 't m toch eens proberen. Welke sterkte? ik heb min 6,5. ultradunne glazen, met cilinder, as, extra coatings enz.
149...
Oh, en met leesgedeelte ook. Anders wordt het nog eens een stuk goedkoper.

Sinilind

Sinilind

09-02-2018 om 22:17 Topicstarter

Mirreke

-8,5 en -7,5, beide ogen met cillinder en met leesgedeelte

Ik heb ongeveer t zelfde

sinilind, beide ogen verschillende cilinder en -7.5 en min 6.75 en ik heb een bril via brillen 24 zag ik. Is een prima brilletje.
Mijn dure bril met zeiss glazen is niet beter.

Teuntje

Teuntje

10-02-2018 om 18:31

Sini

Je vraagt advies over goedkope brillen, er komt veel info over en dan besluit je tot 2 brillen voor 600 euro. Als je het draadje nog eens doorleest: dat kan echt voor minder.

Angela67

Angela67

10-02-2018 om 18:38

Teuntje

haar vriend vertrouwt het niet schrijft ze. . . ik moet zeggen dat ik ook wat twijfels had, maar toen ik voor een tweede keer goede dingen las over Charlie Temple las ben ik overstag gegaan. Multifocale zonnebril, mooi en niet duur.
gr Angela

Kaaskopje

Kaaskopje

11-02-2018 om 14:23

Met -20

was ik al klant bij Hans Anders, met -4 en -5 nog steeds .

brillen

Ik ben erg te spreken over de brillen van alles over (naam verwijderd door forumbeheer). Heb al meerdere brillen bij ze gekocht met een recent bril recept en de kwaliteit is gewoon goed. Wat ik ook fijn vind, is dat de bril terug gestuurd kan worden binnen een maand als deze toch niet bevalt. En je kan de brillen passen via de Webcam. Dat kan trouwens ook via deze website (link verwijderd door forumbeheer)

Die van mij is in ieder geval na 1 jaar nog steeds als nieuw. Of ik ben er gewoon heel zuinig op.. Haha!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.