Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

liesl

liesl

30-12-2010 om 08:23

Haar laten groeien

Dochter wil heel graag lang haar. helaas is haar haar pas gaan groeien toen ze 3 was, en groeit haar haar heel erg langzaam, hooguit een paar cm per jaar. We gaan 2 keer per jaar naar de kapper om de puntjes er af te laten knippen. ze heeft blond, licht krullend, dun haar.

wat kun je doen om haar sneller te laten groeien? ligt het bijvoorbeeld aan voeding?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Roosje Katoen

Roosje Katoen

30-12-2010 om 13:37

Breekt sneller af?

Ik dacht juist dat elastiekjes erg slecht zijn voor het haar, omdat het daardoor snel beschadigd. Kan me overigens niet voorstellen dat er middeltjes zijn om je haar sneller te laten groeien. Behalve warmte, in de zomer groeien haren (en nagels) sneller dan in de winter.

Minerva

Minerva

04-01-2011 om 21:37

Goeie elastiekjes

Er zijn ook goede elastiekjes met stof eromheen. Hierdoor breekt het minder snel af. Ik heb zelf snerthaar wat breekt en brokkelt. Mijn dochter daarintegen heeft het mooiste haar van de wereld tot haar kont. Bij haar begon het pas echt te groeien toen ze 3 was. Dus wat er nog niet is kan best nog wel komen. Kijk ook naar je eigen haar en dat van je partner. Als je allebei prut haar hebt is de kans klein dat je dochter straks met een stevige bos loopt. Sneller laten groeien,.. al trek je er hard aan het zal niet lukken. En vitamine B is goed maar dat zou ik nog niet geven op deze leeftijd. Dat kunnen ze beter uit de voeding halen. Brocoli en bruinbrood en nu ja dat weet je zelf ook wel.

Minerva

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.