Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

hypochonder

hypochonder

14-07-2009 om 13:22

Hart/griep

pfff. wat ben ik toch erg. Ik denk toch zo vaak dat ik ook iets heb.. ga eigenlijk nooit naar de huisarts en ben bijna nooit ziek. Maar ja nu met die mex. griep..bah. heb nu vage spierpijn en ik weet niet waarvan en denk meteen dat ik het heb/ga krijgen (heb contact gehad met iemand uit engeland dus helemaal uit de lucht grijpen doe ik het niet).
en dan verder: als ik 's nachts uit bed ga en ik ga een trap op ... pff, dan gaat mijn hart tekeer.. zou dit normaal zijn (uit rust)??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Janeway

Janeway

14-07-2009 om 22:29

Hart tekeer

Dat heb ik ook als ik goed ziek ben.. (ik ben dan wel erg ziek bv nierbekken ontsteking)Je lichaam is hard aan het werk om weer beter te worden..
Als het niet vertrouwd dus gewoon naar de dokter gaan.
Ik zit hier ook met een fikse kou (denk ik) maar voel met toch ook echt niet super, en die mexicaanse griep tja toch schiet het door je heen, als... Maar tot nu toe gok ik op een flinke kou..
Met wel ingedachten als ik niet opgeknapt ben donderdag dat ik toch eens een huisarts bel (net nu de mijne op vakantie is)

Sterkte

mamavogel

mamavogel

15-07-2009 om 10:15

Griep en hart

Hallo Hypochonder

Heb je dat altijd dat van je hart of alleen nu. Als je ziek ben is het denk ik vrij normaal dat je hart sneller tekeer gaat. Heb je behalve die spierpijn nog meer griepklachten. het kan ook een normale griep zijn hoor.

Als ik s'nachts de trap op loopt gaat mijn hart soms ook wat sneller te keer. Ik denk dat je dan te snel vanuit rust opstaat.
Maar misschien moet je het een keer aan de huisarts vragen.

Succes ermee

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.