Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Polly Shearman

Polly Shearman

27-12-2009 om 21:41

Hechting na tien dagen eruit. of eerder?

Een week geleden heb ik een ongelukje gehad en heb nu hechtingen in mijn knie. Die mogen er eigenlijk woensdag pas uit. Maar inmiddels zijn ze aan het trekken en jeuken. Heeft het zin om morgen al de huisarts te bellen of ze eruit mogen? Of mag dat echt pas na tien dagen. En iedereen zegt dat het niet pijn doet maar ik ben nogal een watje. Dus wil graag van andere watjes horen of dat echt zo is. Groet polly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

27-12-2009 om 22:33

Een boel

Stuk of 8. Maar er zit voor een deel een korst op dus kan het niet goed zien. Sommige zijn al vrij los en goed te zien. Keurige blauwe draadjes. Pelle jij snapt wel dat wij in 2010 geen ziekenhuizen meer willen zien. Behalve dan voor de controle afspraken van ruud. Groet polly

Asa Torell

Asa Torell

27-12-2009 om 22:43

Polly

Ik had nog niet gereageerd in je eerdere draadje maar wat een shit weer, en dat in je vakantie. Ja, ik wens je ook een heel erg ziekenhuisvrij 2010!!!! ((((Polly)))). Groetjes Asa.

Minet

Minet

28-12-2009 om 09:21

Inderdaad, en geen pijn

Wat Lara10 zegt klopt als een bus, laat ze dus vooral nog even zitten polly. En die dingen eruit halen is echt een fluitje van een cent. Onder het knoopje wordt het draadje doorgesneden, en hop, hij is er al uit. Je voelt hooguit een iets trekkerig gevoel als het draadje in een korstje zit, maar na 10-14 dagen is dat vaak al niet meer het geval.

Bellen

als de hechtingen echt trekken en jeuken en je hebt er last van, zou ik de huisarts bellen en even laten beoordelen.

Gr Pham

Polly Shearman

Polly Shearman

29-12-2009 om 12:23

Ze zijn eruit.. maar

ik mocht langskomen en het zag er goed geheelt uit, dus mochten ze eruit, Helaas staat de wond op een bepaald punt nog open, daar zit nu een hecht pleister omheen.
En als het niet dichtgaat word het een litteken... ach... dat maakt mij niet uit, knieen zijn toch niet mooi whahahaha

groet, polly

Sjips

nou balen dat het nog niet helemaal dicht is. Ik zou als het dicht is even een smeerseltje met vitamine E creme halen bij de apotheek. Kan nog best voorkomen dat er een litteken komt.

groetjes van Purk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.