Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

danaxyz

danaxyz

22-01-2012 om 21:32

Hees

ik ben sinds de kerstdagen hees. Echt behoorlijk hees, kan soms alleen maar fluisteren en de rest van de tijd zeer moeizaam praten. Ben al bij de dokter geweest aan het einde van de kerstvakantie in de hoop dat ik weer fit zou zijn na de vakantie (ik geef les en dat is nu best lastig).
Toen bleek dat ik mijn keel en amandelen ontstoken had, heb daarvoor een antibioticakuur gehad. Helaas is de heesheid niet minder geworden. Ik weet dat het gewoon door een virus kan komen waar de dokter ook niets aan kan doen en dat het dus wel wat tijd kan kosten, maar dit duurt me gewoon echt te lang. Op mijn werk maar ook thuis met 4 kinderen is een hoorbare stem toch wel erg handig.
Heeft iemand tips, misschien een huismiddeltje of iets dergelijks wat het herstel wat kan versnellen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Naar kno arts?

Hoi Danaxyz,
Wellicht moet je je toch even door laten verwijzen naar een KNO arts. Die heeft ook verstand van allerlei oorzaken van heesheid. (degene waar ik altijd naar doorverwijs is ook de KNO arts die de bekende nederlanders met stemproblemen helpt).
Als je in regio Rotterdam woont zou je kunnen overwegen om je door te laten verwijzen naar de KNO poli van het Ikaziaziekenhuis.
G

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.