Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Hernia?

Vanmorgen bij de neuroloog geweest.
Volgens haar heb ik vermoedelijk een hernia.
Hierbij dacht ik aan niet-houdende pijn, en veel rugpijn. Bij mij is dat niet het geval. Wel heb ik de hele dag pijn, maar meestal goed uit te houden. Ook zit de pijn meer in mijn bil/heup.
Ik krijg nog een MRI om het officieel vast te stellen.

Wie heeft er ervaring met zo'n milde hernia en wat werd er aan gedaan, of was het gewoon een jaartje afwachten?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mijn ervaring

Is al van lang gelden, maar goed ik had ook niet zozeer rugpijn maar wel uitstraling naar de bil. Het kan erger worden, ik heb het een driekwart jaar gehad en toen ineens door mijn rug gegaan, kon niet meer lopen, wilde wel maar kon het niet. Toen rustkuur in ziekenhuis gehad en uiteindelijk geopereerd
Muizemeis

Elisa Gemani

Elisa Gemani

09-11-2010 om 18:35

Rughernia

Ik heb (naast een nekhernia) ook eens een acute rughernia gehad. Deze is gelukkig met conventionele therapie (rust, pijnstillers en fysiotherapie) na zo'n 8 weken vanzelf overgegaan.
Het kan vanzelf overgaan; het kan erger worden. Bij de nekhernia moest ik uiteindelijk met spoed in Dl worden geopereerd. Het hele verhaal is een ware horrorstory maar dat zijn gelukkig uitzonderingen.
Kijk voor meer info en een heel goed forum op de site van de Ned. Vereniging van Rugpatienten www.nvvr.nl
Die site heeft al zoveel mensen die ik ken met rug- en nekklachten (waaronder ikzelf dus geholpen!

Mamarijke

Mamarijke

10-11-2010 om 21:33 Topicstarter

Bedankt

voor de info van jullie.
Zal ook eens op die rugsite gaan lezen Elisa.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.