Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Barvaux

Barvaux

14-06-2015 om 10:41

Het vragen voor Onno draadje

Omdat ik mij al een jaar of acht erger aan het feit dat we altijd wijzen op de vragen die er nog zijn voor Onno start ik maar eens een 'vragen voor Onno' draadje. Hieronder een aantal vragen en zowaar vond ik ook wat antwoorden. De meeste komen uit: http://www.ouders.nl/forum/gezondheid/de-verschrikkelijke-mazelen-epidemie?page=13

Ben je zelf ingeënt?

Heb je geneeskunde en / of farmacie gestudeerd?

Welke postdoctorale opleidingen heb je afgerond?

Waarop ben je gepromoveerd?

Neurotoxische stoffen is een mooie term, maar wat bedoel je eigenlijk?

Autisme, ADHD en dyslexie zijn zeer verschillende aandoeningen. Wat is de reden waarom het ene kind autisme heeft en het andere kind dyslexie krijgt vanuit hetzelfde vaccin?

Welke kettingreactie wordt er in gang gezet om uiteindelijk die hele waaier aan bovengenoemde aandoeningen te veroorzaken?

Een aftreksel van de echte virussen en bacteriën richt zo'n verwoesting aan omdat het immuunsysteem er niet klaar voor is, is de claim. Waarom is het echte virus dan een onschuldige kinderziekte?

Hoe constateer je vaccinatieschade? Hoe diagnosticeer je dat dus?

Stel dat we wereldwijd gaan besluiten om nergens meer tegen te vaccineren, wat dan? Dat lijkt mij precies wat mensen als Onno willen. Gaan we dan allemaal veel gelukkiger en gezonder worden? Wie wordt daar dan beter van?

Als homeopaat gebruik je gepotentieerde granules. De specifieke werking van zo'n granule is getoetst in een "proving", waarin een gezond persoon de verschijnselen waarneemt die hij voelt/waarneemt als hij/zij zo'n gepotentieerde granule gebruikt. Zo'n granule wordt geacht deze verschijnselen juist op te heffen/te neutraliseren als deze als klacht/ziekte bij iemand optreden, min-min geeft plus tenslotte.

Dus moet het heel eenvoudig zijn om gepotentieerde granules te onderscheiden van "ongepotentieerde" granules. Leg eens uit waarom geen enkele homeopaat die toets aandurft?

De CEASE-"therapie" wordt al minstens 6 jaar ingezet. En al die tijd is er geen analyse gedaan van de behaalde resultaten? Gewoon, een overzichtje van de status voor/na behandeling?


Barvaux

Barvaux

14-06-2015 om 10:43

Wat gevonden antwoorden (jawel die komen wel eens tussendoor)

Antwoord: Autisme is in veel gevallen een stapelingsziekte.
autisme is in veel gevallen het gevolg van verstorende invloeden van voor, tijdens of na de zwangerschap. Wanneer men deze verstorende invloed nauwkeurig in kaart heeft gebracht kan men met de CEASE-therapie in veel gevallen autisme genezen of in ieder geval heel veel verbetren. Natuurlijk zijn er autisten die niet te genezen zijn net zoals down niet te genezen is.

De meeste andere aandoeningen zijn gelukkig wel te genezen, zoals ADHD,ADD, PDD-NOS, ODD enz, enz. Vaccinaties blijken bijna altijd voor de grootste ellende verantwoordelijk te zijn en steeds meer mensen zien dat onder hun ogen gebeuren. Dat is de reden waarom steeds meer mensen een kritische houding aannemen als het over vaccineren gaat.

Het tijdstip is belangrijk, niet het virus of de bacterie.
Het is niet normaal en ook niet juist om een baby van 2 maanden anti-stoffen te laten ontwikkelen voor ten minste 7 ziektes. De natuur moet je niet naar je hand willen zetten dan krijg je altijd ongelukken. Daarnaast zijn het de conserveringsmiddelen die het grootste kwaad berokkenen, zeker als dit gebeurt voordat de hersenbarriere zich sluit.

Het is wel vreemd dat talloze moeders tijdens de zwangeschap zich van alles en nog wat ontzegen voor de baby maar als de baby twee maanden is laten ze er wel vergif in spuiten. Daarom is het belangrijk dat aanstaande moeders zich in deze materie verdiepen. Doe je dat niet kom je vanzelf in de rubriek zorgenkinderen.

Jullie zien niet welke schade er wordt aangericht door het vaccineren, sterker nog, jullie weten het niet eens. In mijn praktijk heb ik een flink aantal kinderen die niet zijn gevaccineerd en dat zijn de gezondst van allemaal. Geen eindeloos gezeul naar de KNO-arts, geen astma, geen eczeem, geen allergieën en in het gedrag stralende kinderen. Misschien is het handig als jullie eerst eens vaccinvrij.nl gingen lezen.
Tja, en als ouders dan toch besluiten om te vaccineren moeten ze de gevolgen ook voor lief nemen.

Barvaux

Barvaux

14-06-2015 om 10:47

Nog meer vragen?

Dan kunnen we voortaan naar dit draadje verwijzen.

Jawel

Onno zegt: "In mijn praktijk heb ik een flink aantal kinderen die niet zijn gevaccineerd en dat zijn de gezondst van allemaal. Geen eindeloos gezeul naar de KNO-arts, geen astma, geen eczeem, geen allergieën en in het gedrag stralende kinderen"

mijn vraag: wat komen die kinderen dat eigenlijk doen in jouw praktijk, als ze zo gezond zijn??

Marie

Marie

14-06-2015 om 11:43

Barvaux /Onno - tijdstip

Tijdstip van vaccineren is dus blijkbaar belangrijk. Wanneer wel en wanneer niet? Wijzelf (40+) zijn met ander schema ingeënt als tegenwoordig. Heeft onze generatie minderlast van vaccinatieschade? Maar wij zijn weer voor Pokken geënt, maakt dat ook nog uit?

Tine

Tine

14-06-2015 om 11:59

Antwoorden?

'Vaccinaties blijken bijna altijd voor de grootste ellende verantwoordelijk te zijn' ja duh, dat vind ik geen antwoord dat is gewoon meer van hetzelfde. Net als ' kan men met de ceasetherapei in veel gevallen autisme genezen', geen antwoord maar gewoon Onno's repeterende plaat.

Yeti

Yeti

14-06-2015 om 15:39

Tja

Of hij postdoctorale opleidingen heeft gevolgd of gepromoveerd is, vind ik persoonlijk niet zo interessant. Er zijn meer manieren om kennis op te doen dan de masteropleidingen. Wat ik wel jammer vind, is dat Onno nooit de moeite neemt om inhoudelijke vragen te beantwoorden, anders dan met de opmerkingen dat iedereen te dom is om het te snappen.

Barvaux

Barvaux

14-06-2015 om 15:44

Yeti

Ja maar we blijven verwijzen naar vragen zonder dat we die geven: dus stel je vragen hier dan verwijzen we voortaan naar dit draadje.

Antikwakje

Antikwakje

14-06-2015 om 17:33

Yeti

Ben het tot zekere hoogte met je eens: je kunt best wat zinnigs over vaccinaties zeggen zonder relevante opleiding. Maar presenteer je dan niet als de ultieme deskundige. Persoonlijk ben ik eerder geneigd een biochemicus in deze kwestie serieus te nemen dan iemand die een kwakcursus op hbo-niveau heeft gedaan.

Thomas

Thomas

14-06-2015 om 19:50

Contradictio

Wat een contradictio in terminis: een kwakcursus op hbo-niveau.

Caesar

Caesar

14-06-2015 om 20:56

Opleiding

Aangezien Onno zich over diverse medische zaken als deskundige voordoet en de stelligheid waarmee hij medische beweringen hier op het forum poneert, zijn vragen over zijn eventuele medische opleidingen wel degelijk relevant.

GS

GS

14-06-2015 om 22:22

vragen

Wat doet die cease therapie eigenlijk? En waarom is vaccinatie zo schadelijk als de ongemakken die daardoor veroorzaakt zouden worden door een (simpele?) therapie verholpen zou kunnen worden?
En wat doet de vaccinatie dan precies in de hersenen zodat het autisme veroorzaakt? Wat is het verschil tussen autisme dat niet door de therapie verholpen kan worden en autisme dat wel verholpen zou kunnen worden?

Wat is het wetenschappelijk bewijs/toelichting van:
autimse ='stapelingsziekte';
verband storingen en ontstaan autisme ed;
de werking van de cease therapie;
dat adhd odd ed wel te genezen zouden zijn (en autisme dan soms niet);
waar het verschil hem dan in zit;
dat vaccinaties voor de meeste ellende zorgen;
dat er verband is met een hersenbarriere;
dat het tijdstip van vaccineren niet goed is;
dat conserveringsmiddelen ook bijdragen aan autisme ed;
dat in 1 gezin kinderen met adhd/autisme oid zitten en kinderen zonder;
dat sommige kinderen wèl autimse/adhd ontwikkelen en de meeste kinderen niet;

Wat is een hersenbarriere?
Welk tijdstip zou dan wel juist zijn om te vaccineren?
Zijn er andere methoden dan de cease methode?

Yeti

Yeti

15-06-2015 om 07:30

Caesar

Iemand die de reguliere geneeskunde afwijst, zal ook de reguliere opleidingen wel afwijzen. Vanuit het gezichtspunt van diegene ook terecht.

Caesar

Caesar

15-06-2015 om 08:05

Afwijzen

Van mij mag Onno afwijzen. Als hij medische beweringen doet maar geen medische opleiding heeft dan heeft dus geen waarde.

Ely

Ely

15-06-2015 om 09:12

Wat ik me serieus afvraag

Wat is het met dat 'het niet snappen' van zo ongeveer alle forumleden? Zijn er een aantal mensen die gezegend zijn met het talent om het te snappen en zijn dat er zo weinig dat je bijna met zekerheid kunt stellen dat er geen één van op dit forum zit? Valt het snappen alsnog aan te leren? Hoe dan? Ook met cease?
Ik snap t niet

Yeti

Yeti

15-06-2015 om 13:41

snappen = geloven

ik vermoed dat het 'snappen' van Onno meer te maken heeft met 'geloven' DAT het werkt dan met 'begrijpen' HOE het werkt.

Thomas

Thomas

15-06-2015 om 16:39

Yeti slaat de spijker op de kop

Ik weet dat hier een arts uit Engeland meeleest en schrijft, ik ben biochemicus en werk in de genetica, volgens mij is er een chemicus hier en die vrouw die weer docent scheikunde (?) is geworden een jaar of twee terug en zo zijn er meer mensen die door interesse of opleiding zouden snappen wat Onno medisch te melden heeft.
Maar als hij zegt dat wij domme geitjes het toch niet snappen, dan vindt hij dat hij geen uitleg hoeft te geven.
Maar hij kan ook helemaal geen uitleg geven, want die kwaktherapie die die caese-therapie is, smijt alleen maar met klepels, terwijl ze de klok niet weten te vinden. Hun patienten zijn daarvan onder de indruk, maar wij niet. En dat is natuurlijk moeilijk indruk maken.
Ik heb wel bewondering voor Onno dat hij, ondanks zijn drukke praktijk, toch weer steeds tijd voor ons kan en wil vrijmaken. En nu krijgt hij het nog drukker met al die arme meisjes die morgen in de overgang komen na hun HPV-prik.

Zo lach ik me altijd slap over de term levend bloed analyse. Ik schrijf het hier opzettelijk ook fout, want dat doen al die orthomoluculaire oplichters ook. Hoezo levend, denk ik altijd. Wat zou je in dood bloed moeten zien?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

15-06-2015 om 17:11

Ha die ken ik....

Hoe schrijf je levend bloed analyse dan wel goed?

Thomas

Thomas

15-06-2015 om 21:06

levendbloedanalyse

eenkamerwoning, langetermijnplanning enzovoort

joehoe Onno

Waar blijf je nou??

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

16-06-2015 om 00:32

Oh zo

Bedoel je....

Onno

Onno

16-06-2015 om 15:40

Een eigen draad, we gaan vooruit.

Alleen komt de reactie als ik wat meer tijd heb.

Barvaux

Barvaux

16-06-2015 om 16:34

Kan iemand de vragen zonder antwoorden dan even samenvatten?

Zodat Onno, als hij even tijd heeft, niet het hele draadje hoeft door te spitten?

dc

dc

16-06-2015 om 22:20

is al eerder geprobeerd

Alle nederlandse vrouwen en meisjes zijn allang in de overgang voor Onno inhoudelijk reageert!

Kaaskopje

Kaaskopje

17-06-2015 om 12:31

Misschien de vraag eens anders stellen.

Ik ben in de jaren '60 gevaccineerd. Wat zou ik nu allemaal kúnnen hebben, waaruit blijkt dat ik gevaccineerd ben met stoffen die slecht waren voor mijn gezondheid? In hoeverre heeft het mij benadeeld dat ik door vaccinaties geen mazelen, bof, roodvonk of rode hond (ik ben het even kwijt) of polio heb gehad?

Hoe het onze kinderen zal vergaan, moet nog blijken, maar de ouders zelf moeten nu toch wel aantoonbaar last van hun vaccinaties hebben, als je ervanuit gaat dat dat onontkoombaar is.

Lou

Lou

17-06-2015 om 15:59

Drinkwater

Iemand heeft ooit een heldere vraag gesteld over de verdunningen in de homeopathie en drinkwater. Hoe ziet dat nou eigenlijk: krijgen we niet van alles binnen via ons drinkwater en wat merken we daarvan?

Fiorucci

Fiorucci

18-06-2015 om 18:34

Onno

En nu maar hopen dat je het simpele volk niet weer te dom vindt om antwoord te geven, dan heeft dit eigen draadje zin.

Onno

Onno

19-06-2015 om 17:08

Dit weekend.

Waarschijnlijk heb ik dit weekend de tijd om een reactie te schrijven. Nog even geduld en jullie hebben weer heel wat om over na te denken.

spannend hoor

Ik kan niet wachten. En dan ook nog wat om over na te denken! Dat doe ik anders nooit, maar ik ga dit keer mijn best doen!!

Suze

Suze

20-06-2015 om 23:19

weekend?

Het weekend is al half om, maar ik wacht in spanning....

Eigenlijk hadden we alle vragen moeten nummeren, hoewel dat misschien juist weer demotiverend zou werken .

ik zie ernaar uit

Een paar van de vragen heb ik ook gesteld. Niet alleen aan jou hoor, Onno, maar ook aan andere homeopaten. Dus nu eindelijk een echt antwoord krijgen, daar verheug ik me op.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.