Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Barvaux

Barvaux

14-06-2015 om 10:41

Het vragen voor Onno draadje


Joehoe, Onno, ben je daar nog?

Zo, draadje staat weer bovenaan. Kan je de vragen beantwoorden?

Groeten,

Temet

Onno

Onno

09-09-2015 om 08:32

Vragen over het HPV vaccin

Verreweg de meeste vragen die ik krijg gaan over het HPV-vaccin. Daar zou ik ontzettend veel over kunnen schrijven maar wie na het zien van deze reportage nog twijfelt is niet te redden.
http://www.npo.nl/artikelen/zembla-over-de-farma-methode-op-npo-2
Heel veel jong meisjes zie ik met klachten na deze vaccinatie. Het ergst is de chronische vermoeidheid, de depressie en de concentratiestoornissen. Ook heb ik al tal van andere klachten voorbij zien komen na deze vaccinatie. Chronische hoofdpijn, doorbloedingsstoornissen, chronische buikpijn, onverklaarbare diarree, slapeloosheid en tal van andere klachten waar de dokter niets mee kan.
Gelukkig hebben we in de homeopathie fantastische middelen om die schadelijke effecten te genezen. In Japan zijn ze er in ieder geval alweer klaar mee vanwege de vele bijwerkingen.
Ook denk ik dat we nog een softenon-achtig drama gaan meemaken omdat talloze meisjes er blijvend onvruchtbaar van worden.

onno

heb je er nog even wat linkjes bij? Naar een onderzoek waaruit blijkt dat die homeopathische middelen daadwerkelijk iets doen, bijvoorbeeld? Of een onderzoek waar die onvruchtbaarheid in verband met de vaccinatie uit blijkt?

Want iets roepen zonder bron, dat kunnen we natuurlijk allemaal wel.

Onno

Onno

10-09-2015 om 08:28

Wetenschappelijk bewijs

Als een moeder haar ooit zo levenslustige, sprankelende dochter ziet veranderen in een wrak gaat ze natuurlijk een oplossing zoeken. Als eerste gaat ze natuurlijk naar de dokter. Aangezien de dokter daar niets mee kan komt ze er vanzelf achter dat ze op de verkeerde deur staat te kloppen.
De één komt daar wat eerder achter dan de ander en sommigen nooit maar een aantal gaat niet bij de pakken neerzitten, dan wil je geen wetenschappelijk bewijs meer maar een oplossing. Tja, en dan ga je er dus mee naar een homeopaat.

http://www.vaccinatieraad.nl/2014/01/na-de-3e-hpv-vaccinatie-zien-moeders-hun-meiden-elkaar-kukelen/

wederom

geen antwoord op de vraag. Maar meer van hetzelfde gewauwel.

En het is toch zo eenvoudig: als iets werkt is dat aan te tonen door middel van onderzoek.

Als je dat echter op geen enkele manier aan kunt tonen (zoals wel blijkt, anders gaf je ongetwijfeld wel een link) is het niets meer dan loos geblaat van een gek.

Amare

Amare

10-09-2015 om 10:00

na is niet door

'Heel veel jong meisjes zie ik met klachten na deze vaccinatie.'

Ze hebben die klachten ook na het ontbijt. Na het schoolkamp. Na de groep-8-musical. Na hun fietsexamen. Na de zomervakantie. Zijn dat dan ook allemaal oorzaken? Voor de zoveelduizenste keer: NA is niet hetzelfde als DOOR.

Amare,

Dat is net zo iets als niet griep krijgen na een vaccinatie, door de vaccinatie. Genoeg mensen zonder vaccinatie , lagen ook niet ziek in bed. Het is maar net hoe het je uit komt; 'komt het niet goed uit dat kinderen last hebben van bijwerkingen, komt het prompt door wat dan ook en geven we zelfs het ontbijt de schuld.'
Bijwerkingen doen zich niet bij iedereen voor. Vaak heeft maar een klein groepje last van bijwerkingen. De gemeenschappelijke deler is wel het feit dat ze bv een vaccinatie hebben gekregen.
----

Verder ben ik wel benieuwd of de reserve tegen Onno voortkomt uit zijn aversie tegen vaccinaties, zijn enige oplossingen in de vorm van homeopathie of het zeggen op een vraag terug te komen maar dit nooit doet?
Wat weegt het zwaarst.
Zou hij ook zo neer gezet worden als hij tegen vaccinaties was maar niet met zijn praktijk voor homeopathie op de proppen kwam?
Wat maakt dat dit draadje eigenlijk bestaansrecht heeft.

Onno

Onno

10-09-2015 om 13:03

Ik zou er maar niet te licht over denken.

Wat dat betreft zijn er al genoeg meisjes voor wie het een Joost Zwagerman verhaal is geworden maar die komen niet in het nieuws.
Wat dat betreft staan we sowieso aan de vooravond van een catastrofe omdat ouders te lang op de verkeerde deur hebben staan kloppen.

Catastrofe

Maar wat is die catastrofe dan die ons allemaal boven het hoofd hangt?

Noet

Noet

10-09-2015 om 13:06

Onno

dat was niet de vraag in dit draadje.

We vragen (al jaren) of je onze vragen wilt beantwoorden. Dat doe je niet, je komt hier alleen met dit soort stemmming makende verhalen.

Wij nemen jou serieus door vragen te stellen, neem ons dan ook serieus door die onderbouwd te beantwoorden.

flanagan

De gemeenschappelijke deler bij die HPV prik, is dat het meisjes betreft die aan het begin staan van hun pubertijd en die gaan menstrueren enz. Ook bij de niet gevaccineerden groep komen dezelfde klachten voor: moe, depressie, concentratiestoornissen, hoofdpijn, buikpijn enz. (sterker nog, ik kan dat mij zelf nog haarfijn herinneren van mijn eigen pubertijd!)

Het enige wat Onno doet is angst zaaien (oei, catastrofes op komst!!) en zeggen dat iedereen dom is behalve hij. Wij weten het inmiddels wel, maar voor de nieuwe meelezer die hem serieus zou kunnen nemen is dit draadje wel zo handig. Men kan dan meteen zien dat het hier gewoon een gekkie betreft. Gevalletje veel geblaat maar weinig wol.

Evanlyn

Evanlyn

10-09-2015 om 13:25

En dan nu names Onno zelf:

"Wacht maar tot het te laat is en je huilend voor mijn deur staat voor hulp!" *Onno modus uit*

Ik wist trouwens niet dat Joost Zwagerman de HPV prik had gehad (#99). Of kwam het nog door zijn polio prik 50 jaar gelden? Wat een flauwekul zeg.

Tja,

Die reactie over Joost Zwagerman vind ik ook niet taktvol. Zeker niet omdat in de media zelfmoord een hot item is.
Zijn reactie had ook zonder een geval van zelfmoord, verwoord kunnen worden. Zwak.

Maar als het doel is om nieuwe forummers te waarschuwen, lijkt mij dit onnodig. Een nieuwe forummer is over het algemeen eerder geïnteresseerd in een passend onderwerp dan in een persoon onder de naam Onno.

@Jippox; het ging mij met het NA en DOOR, om de bijwerkingen na vaccinaties in het algemeen.

het bestaansrecht van dit draadje

Wat Onno in negatieve zin onderscheidt van andere voorstanders van homeopathie of andere vaccinatiecritici op dit forum is met name dat hij het nooit over enig ander onderwerp heeft, dat hij claimt een bijzondere deskundigheid te hebben, dat hij forummers die een andere mening hebben dan hijzelf als dom wegzet, en dat hij op kritische vragen nooit maar dan ook nooit een inhoudelijk antwoord geeft. Hij is niet voor niets meermalen vergeleken met een meeuw: vliegt over, maakt een hoop lawaai, schijt de boel onder, en is weer weg.

Dit patroon is al jaren zichtbaar en zo hardnekkig dat ik in elk geval niet geloof in Onno's wil om daadwerkelijk aan een serieuze discussie mee te doen. Als hem het vuur te na aan de schenen wordt gelegd claimt hij gewoonlijk dat hij het zo druk heeft met het helpen van zijn talloze dankbare patiënten dat hij geen tijd meer heeft om ons simpele zielen te woord te staan. Wat zijn geloofwaardigheid niet vergroot. Ik krijg trouwens de indruk dat hij deze smoes de laatste tijd wat minder gebruikt en gewoon weer een tijdje verdwijnt als de discussie voor hem onaangenaam wordt.

Wat is nu het bestaansrecht van dit draadje? Als het gevaar bestaat dat Onno serieus genomen wordt, bijvoorbeeld door een nieuwe forummer die dit fenomeen nog niet kent, dan is een verwijzing naar dit draadje hopelijk voldoende om zo iemand te laten zien wat voor vlees hij/zij in de kuip heeft. En het spaart ook ruimte in het oorspronkelijke draadje uit.

Groeten,

Temet

Flanagan

Ik was niet duidelijk: het onderwerp Onno is voor nieuwe forummers niet interessant, maar in het draadje-van-dienst waar hij zijn boodschap verkondigt kan dan een verwijzing naar deze draad worden opgenomen, wat de laatste keer (het draadje over schouderpijn) dus ook inderdaad gebeurd is.

Groeten,
Temet

Aha, ik snap hem.

@temet, in het draadje over schouderpijn, reageerde Onno met de titel dat hij in contact wilde komen met die patienten. Tja, dergelijke vorm van klantenbinding is, dacht ik, ongewenst.
Ik had dat draadje niet eerder bekeken, maar ik snap nu dat je dit draadje weer nieuw leven inblies.

Niet zo handig, Onno, als je serieus genomen wenst te worden.

Maar dit draadje kan beter een andere naam krijgen; Pas op voor Onno-draadje. Dat is voor een nieuwe forummer een stuk duidelijker.-.
Sorry, Onno.

Lucerna

Lucerna

12-09-2015 om 15:26

.

vlinder72

vlinder72

12-09-2015 om 22:46

toch een vraag

Het is waarschujnlijk kansloos maar iets houdt mij nu al maanden bezig.

Hoe kan een vaccinatie tegen een virus onvruchtbaarheid veroorzaken? Waarom specifiek die vaccinatie. Hib is ook een vaccinatie tegen een virus. Waarom veroorzaakt die vaccinatie dan geen onvruchtbaarheid?

Kaart

Kaart

21-09-2015 om 22:08

Wel vreemd

Om een draadje te starten met als doel om iemand daarna af te branden. Nu heb ik ook een vraag aan onno. Mijn dochter moet helaas 3 x een hepatitis b vaccinatie krijgen om haar verpleegkunde opleiding te kunnen volgen. Het lijkt me verstandig om in de dagen rond vaccinatie een detox te doen. Wat zou jij aanraden? Jammer dat er nog zoveel onbegrip is vwb homeoathie. De quantumphysica kan dit alles verklaren, maar wie neemt de moeite om zich er in te verdiepen?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

21-09-2015 om 22:18

Oh spannend.....

Heeft Onno wel tijd voor die laatste vraag? De tijd zal het leren....

Thomas

Thomas

21-09-2015 om 22:22

Detox

Kaart, het beste lijkt me dat je dochter de inentingen plant rond de tijd dat het volle maan is. Ze moet dan de eerste nacht na de eerste inenting om twaalf over twee op blote voeten drie rondjes door het gras lopen. Heel belangrijk is dat ze rechtsom loopt, anders werkt de detox niet.
Na de tweede inenting moet ze drie druppels bachbloesemolie in een kopje met water van 90 graden druppelen en voor het raam een kwartier naar de maan kijken en in zichzelf of hardop, dat maakt niet zoveel uit, steeds herhalen: weg hepatitus, ga uit mijn leven. Het detoxeffect wordt versterkt als ze de woorden dreigend uit.
De derde inenting is ook heel belangrijk. Voordat de prik in haar arm wordt gezet, moet ze een ijzeren staaf in beide handen nemen en de staven op een houten tafel leggen. Dan worden de slechte stoffen, zoals kwik die heel veel in inentingen zitten, meteen naar de houten tafel afgevoerd. Die nacht kan ze gewoon gaan slapen.

En nog een ps: niemand kan zich in de quantumpsysica verdiepen want het heet gewoon kwantumfysica.

vlinder72

vlinder72

21-09-2015 om 22:37

kaart

Nee hoor. Ik ben oprecht geïnteresseerd in de antwoorden van Onno.

Astrid

Astrid

22-09-2015 om 19:09

Kaat offtopic

"Mijn dochter moet helaas 3 x een hepatitis b vaccinatie krijgen om haar verpleegkunde opleiding te kunnen volgen."

Helaas? Begrijp ik hieruit dat je liever je dochter in haar contact met patienten het risico op hepatitis b laat lopen of begrijp ik je niet goed?

Birgit

Birgit

23-09-2015 om 18:53

Erger nog

Kaart vind het blijkbaar geen probleem als kwetsbare patienten de kans lopen hepatitis b te krijgen van haar dochter.

Onno

Onno

26-09-2015 om 19:46

Kaart

Waarschijnlijk heb je het al begrepen dat een forum dat is vervuild met allerlei zieke geesten niet de juiste plaats is om deze vraag hier te beantwoorden.

Noet

Noet

26-09-2015 om 22:07

dus nu hebben we ook al een zieke geest omdat we steeds naar onderbouwde antwoorden blijven vragen?

Dus nogmaals: Onno wil je de openstaande vragen nu eens echt beantwoorden.?

Amare

Amare

27-09-2015 om 09:13

Onno

'een forum dat is vervuild met allerlei zieke geesten'

Misschien kun je wat maanbestralen korreltjes over het beeldscherm uitstrooien? Dat zou genoeg moeten zijn.

Maar ik snap je wel hoor Onno. Goochelen in een zaal met mensen die je trucjes doorzien, moet een nachtmerrie voor je zijn. Dan kun je als artiest beter de zaal de schuld geven dan nagaan of je trucjes wel werken.

Lucerna

Lucerna

27-09-2015 om 13:08

Zieke geest

Is dat niet homeopathisch op afstand te genezen? Instralen ofzo, dat kon Jomanda ook.

mama2

mama2

28-09-2015 om 10:51

Oh...

Jammer Onno, als ik nog wat waardigheid nog voor je over had, heb je het met je laatste opmerking volkomen de grond in getrapt....wat ontzettend triest zeg. Ik kan alleen nog maar medelijden met je hebben....

Fiorucci

Fiorucci

29-09-2015 om 20:19

Kaart

Waarschijnlijk heb je al begrepen dat Onno niet degene is die de korreltheorieen kan uitleggen, laat staan aannemelijk maken...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.