Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

icy

icy

11-10-2008 om 17:05

Hoofdpijn die maar niet weggaat

Ik heb al 4 dagen last van hoofdpijn, en niet zo'n beetje ook! Zelfs gepaard met misselijkheid. Ook mijn zoontje klaagt sinds gister dat hij hoofdpijn heeeft en mijn man heeft er ook 3 dagen mee gelopen.
Ik heb paracetemol geslikt, maar dat hielp niet, nu ben ik aan de aleve, maar het slaat nog niet aan. Bah, gek word ik ervan.
Heerst er iets ofzo? Of is het toeval dat we allemaal hoodpijn hebben?
Wie weet er iets om ervan af te komen?
icy

reina

reina

11-10-2008 om 17:26

Net vanaf

Ik heb zeker 2 weken ibuprofen geslikt omdat dat de enige manier was om op de been te blijven en naar mijn werk te kunnen gaan, inderdaad veel hoofdpijn en misselijk, ook moe trouwens. Hier heerst het erg, hoor er veel mensen en kinderen over klagen, veel zieken ook. Ik zie trouwens ook erg veel mensen/kinderen met oogontsteking, maar dat is weer aan ander virusje, neem ik aan.

nyed

nyed

11-10-2008 om 20:27

Hoofdpijn bij veel mensen om me heen

Hoi,
Ik heb ook veel hoofdpijn de laatste tijd.
Op kantoor hadden ook heel veel mensen er last van.
Nou opperde 1 collega van me dat er de laatste week een zeer hoge luchtdruk aanwezig is in Nederland.
Dat zou de boosdoender kunnen zijn!?

Hopelijk zijn we er wel allemaal weer snel vanaf.
grts
Nyed

juno

juno

11-10-2008 om 22:37

Advil

Advil werkt, en advil tegen migraine helemaal. (groene capsule met vloeistof)

*Sophie*

*Sophie*

11-10-2008 om 23:40

Wij ook allemaal :- (

al wel 2 weken bezig! Hele harde hoofdpijn, misselijkheid (dat niet bij allemaal trouwens), soms met overgeven, veel keelpijn (dikke keel), pijn bij de oren, koorts en veel pijn in de botten!

We hebben geen gaskachel en ook geen geiser, dus dat kan het bij ons niet zijn (was anders wel een supergoede waarschuwing!).

Dochterlief was de eerste, maar is nu, nadat zoonlief en ikzelf haar zijn opgevolgd, weer opnieuw aan de beurt! Tja, zo wordt het wel heel lastig!

Kan niet anders concluderen dan dat het heerst! Ik hoorde het gister ook al bij dat Popstarsprogramma; veel waren er grieperig.

Iedereen veel beterschap!

groetjes, Sophie.

mama-van-louiza

mama-van-louiza

12-10-2008 om 19:02

Hier ook precies wat sophie beschrijft

Hoofdpijn, misselijkheid, keelpijn, en pijn bij de oren. Ik hoest er zelf ook nog bij en zowel mijn man als ik hebben kapotte mondhoeken (geen koortslip, gewoon kapot). Ik kwakkel al een week en ben rond vijf uur 's avonds compleet afgebrand. Die hoofdpijn is inderdaad heel vervelend, icy.
Groetjes
Marieke (als ik een tip had naast pijnstillers, kreeg je 'm meteen)

Merla

Merla

12-10-2008 om 20:04

Aha dus toch!

Ik heb er ook ruim 2 weken mee gelopen (gaat nu gelukkig weer wat beter al is het nog niet helemaal weg) de kinderen klaagden er ook al over en nu is manlief aan de beurt. Een week geleden dacht ik ook eens hier te vragen of het soms heerste maar heb het toch maar niet gedaan. Maar er heerst dus wel degelijk iets! Goed om te weten...
Beterschap allemaal in elk geval!

bibi63

bibi63

12-02-2014 om 23:33

Negeren

Mowie is de oorspronkelijke poster, zie de overige kort na elkaar geplaatste postings over hoofdpijn. Negeren aub.

Maar ondertussen

Vraag ik me af hoe onschuldig al die straling is en hoe serieus het eventuele onderzoek dat ernaar gedaan wordt js. De economische belangen zijn immens.
Elk onderzoek kost geld en wie gaat dat erin steken.

Zelf merk ik totaal niks van hoofdpijn of zo, maar dat is geen enkel bewijs dat het niet schadelijk zou kunnen zijn.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.