Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Sinilind

Sinilind

11-12-2009 om 21:49

Ik heb het gered

Een maand of 2 terug poste ik over stress en vermoeiheid. Ik kreeg veel leuke reacties, en ik wil jullie laten weten dat het goed gaat. Ik zit beter in mijn vel en begin lekker in mijn werk te zitten, ook al zijn er soms nog momenten van stress. Maar ik geniet van mijn werk en de pubers, ik heb net 2 positieve evaluaties van collegas achter de rug en ook een zeer positief verlopen proefles op de hogeschool gisteren, waarbij medestudenten weigerden te geloven dat ik maar net begonnen was als lerares. Daar wordt een mens behoorlijk blij van !!!
Zomaar goed nieuws dus,
Sini

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

11-12-2009 om 22:52

Ha fijn sini!

Je bent ook wel een juffig type)Nee zonder dollen, fijn dat je je weer beter voelt. Ik zat vroeger een keer bij onze bedrijfsmaatschappelijkwerkster te siepen. Ik vond het waardeloos dat ik het ene moment vrolijk door het leven ging en een volgend moment zwaar in de put kon zitten (ik was toen zo'n 22 jaar denk ik). Haar opmerking: aan een kant ben je te benijden. Je hebt een rijk gevoelsleven en door de dalen waardeer je de goede momenten des te meer.

reina

reina

12-12-2009 om 10:12

Sini

Fijn, fijn, fijn!!

dc

dc

12-12-2009 om 16:04

Leuk

dank je, ik zat het me laatst nog af te vragen!

margje van dijk

margje van dijk

12-12-2009 om 23:16

Goed nieuws!

Fijn om te horen, Sini!
Margje

Massi Nissa

Massi Nissa

13-12-2009 om 07:46

O heerlijk

En straks twee weken vakantie, dat is dan weer zo fijn aan docent zijn .
Groetjes
Massi

Fijn sini

ik ben blij voor en met je!

Puck2

Puck2

14-12-2009 om 15:09

Fijn sini

Lief dat je even laat weten dat het goed met je gaat. Gedeelde smart is halve smart, maar gedeelde vreugd is dubbele vreugd.

Rafelkap

Rafelkap

15-12-2009 om 07:29

Top!

Fijn Sinilind! En voor een volgende dip weet je nu ook dat je sterk genoeg bent om er zelf uit te krabbelen!

Goed om te horen sini

.. ook hier was mijn interne wekker alweer afgegaan met een behoefte aan follow-up

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.