Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ik heb kanker

dag allemaal
2 weken is mijn baarmoeder verwijderd, de gynaecoloog ging ervan uit dat het een vleesboom was. Het gaat helaas om een vrij zeldzame vorm van kanker, een  leiomyosarcoom (kanker van de spier). Ik word volgende week doorgestuurd naar het A. Van Leeuwenhoek voor verdere onderzoek en behandeling. De grond is onder mijn voeten weggeslagen. 
sini


Ik ben stil, wat is dit snel gegaan.
Ik hoop voor Sini en de nabestaanden dat een goed afscheid is geweest. 
Heel veel sterkte, want als wij jullie moeder en partner al missen, dan zal dat in het echte leven nog veel erger zijn.

Ze was een heel mooi mens, en verder sluit ik me aan bij Kenfan die dat veel mooier kan beschrijven dan ik ooit kan. Ook vanuit het oranje tijdperk, maar niet vanuit de vorige eeuw. 

Veel sterkte voor de nabestaanden. Ik kende Sini niet heel goed, maar ze was wel altijd heel vriendelijk en positief. Een mooi mens en ik ben ervan overtuigd dat ze enorm gemist en zeker niet vergeten zal worden.

Wow Kenfan! Je schrijft alles zo goed op, als een samenvatting van mijn gedachten vandaag en afgelopen dagen. 
Hier nog een fossiel,  dankjewel Cecile!

Wat is het dan plotseling stil.

Gecondoleerd aan de familie van Sinilind.
En ook Max88 gecondoleerd.

Tsjor

Kinderen en man van Sinilind, zo verschrikkelijk verdrietig dat jullie haar nu al moeten missen. Heel veel kracht en sterkte. En Sinilind, een zachte en reis gewenst zonder pijn. Wat blijft is de liefde van jouw geliefden. 

Familie van Sini, gecondoleerd met het verlies van jullie moeder en  vrouw, en ook de andere familie gecondoleerd. Heel veel sterkte gewenst.Ik zal haar  waardevolle bijdragen erg gaan missen. 

Max 88, ook jij en je familie gecondoleerd.

Max88, gecondoleerd met je vader. Veel sterkte. 

Lieve Cecile. De herinneringen van Kenfan aan het oranje tijdperk zijn ook de mijne. In de aanvulling;  de strijd tegen oma’s die meer aandacht wilden en vonden dat wij moesten stoppen met werken. 
Dat deden we niet. Dat deed jij niet. En we hadden allemaal het voornemen een betere oma te worden, ooit. 
Je overlijden raakt me. Je kinderen en man wens ik heel veel sterkte. 

Wat een verdrietig nieuws. Rust zacht Sini.
Heel veel sterkte aan iedereen die haar lief was.

Wat verdrietig 😢, goede reis lieve Sini 💫

Dankjewel voor alles, Cécile 😘

Lieve Cécile, ouwe vakgenoot, jij kon zo in het moment leven, zowel in de mooie momenten als in de onuitstaanbare. Ik denk altijd aan jouw verzuchtingen als ik verlang naar het weekend of de vakantie. Je leefde mee met alledaagse dingen, hoogtijden en dieptepunten en maakte van je hart nooit een moordkuil. Je kinderen en je man moeten je nu te vroeg missen en zelfs ik als oude kennis van het oranje vlak voel dat tot in mijn vezels. Ik wens ze kracht toe en dat ze elkaar maar vasthouden. 

Ontzettend verdrietig. Wat een gemis!
We zullen Sinilind / Cécile hier op het forum zo missen. Hoe moet dat wel niet voor jullie zijn, haar kinderen, haar man, haar moeder..! En andere familie, vrienden, leerlingen en collega's. Heel veel sterkte iedereen.

❤️

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.