Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ik heb kanker

dag allemaal
2 weken is mijn baarmoeder verwijderd, de gynaecoloog ging ervan uit dat het een vleesboom was. Het gaat helaas om een vrij zeldzame vorm van kanker, een  leiomyosarcoom (kanker van de spier). Ik word volgende week doorgestuurd naar het A. Van Leeuwenhoek voor verdere onderzoek en behandeling. De grond is onder mijn voeten weggeslagen. 
sini


Dag Cécile,  je hebt mijn leven verrijkt. Ik zal je missen.

ik kan me alleen maar aansluiten bij de andere berichten. Zo verdrietig dit. En mooier dan Kenfan kan ik het niet zeggen. Zo  bijzonder. Een kwart eeuw meegelezen en meegeleefd met elkaars levens. Elkaar zo goed kennen terwijl je elkaar  maar een paar keer  in t  ''echt'' gezien hebt. Maar hier was en is het ook echt.....nu weer al die oude namen.... Het bestaat nog steeds.   Ik moet opeens aan zoveel mensen van vroeger denken. Van t oranje vlak ....

Lieve man, kinderen en familie van Cecile.  Gecondoleerd, en heel veel sterkte. 

Wat een verdrietig nieuws. Veel sterkte voor de familie.

Ik krijg kippenvel bij het bericht dat Sini er niet meer is. Onvoorstelbaar.
Nabestaanden van Cecile, heel veel sterkte met haar verlies. We zullen haar allemaal erg missen. Wat een fijn mens.

Ely

Ely

30-01-2024 om 23:57

Ach wat een gemis, dank dat jullie ons even berichten. Heel veel sterkte en gecondoleerd met dit verlies van een bijzonder mens

Ach SIni wat is dat hard gegaan. Ik kreeg vandaag via via het berichtje te horen.
Ik wens je mooie gezin alle sterkte die ze nodig hebben, nu ze jou moeten missen.
Goede reis lieve Cecile! ♥️

Liefs Mick

(nog zo'n dino uit de tijd van het oranje OO-scherm)

Heel veel sterkte voor alle nabestaanden! Ik ga je posts missen. 

Wat een verdrietig nieuws.

Heel veel sterkte voor iedereen die haar lief was...

Sini, rust zacht.

Wat een verdrietig nieuws. En wat mooi beschreven Kenfan. Nooit gezien, en toch al meer dan 20 jaar onderdeel van elkaars leven. Sini ik ben blij dat ik, door jouw bijdragen, ook mij zelf veel beter heb leren kennen. Bedankt, rust zacht. 

Heel veel sterkte voor alle nabestaanden,
Karen

Het kwam niet onverwacht, maar toch schrik ik ervan. Wat is het snel gegaan. Op het forum zal ze gemist worden, maar haar dierbaren zullen haar nog meer missen. Ik wens hun dan ook heel veel sterkte!

Wat is het snel gegaan! Ik ken Sini niet persoonlijk maar ik heb veel van haar gelezen en geleerd. Mijn gedachten gaan uit naar haar naasten. 

heel veel sterkte aan de nabestaanden! Al reageerde ik niet veel in draadjes en was ik meer een stille meelezers, toch kregen we hier een inkijkje in jouw leven. Kenfan heeft t prachtig verwoord. Je zal gemist worden. 

Marit

Gecondoleerd aan allen die haar lief hadden.

Niet onverwacht, maar toch zo verdrietig. Ik ga je ontzettend missen hier op het forum. Kenfan, zeer bedankt voor je mooie woorden. Ze raken daar waar ze moeten raken.

Familie van Sini, heeft veel sterkte met dit verlies.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.