Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Lorwyn

Lorwyn

11-05-2011 om 10:40

Is mondwater nu wel of niet goed?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

21-05-2011 om 09:01

100% mama

Hier worden ze met kleine groepjes van 3 kinderen uit de klas gehaald na groep 3, maar als je als ouder erbij wilt zijn kan dat echt nog steeds, hoor ik om mij heen.
Zou het misschien per tandarts verschillen bij de jeugdtandzorg?

Pebbels

Pebbels

22-05-2011 om 12:03

Slecht

Het is gewoon slecht, bijv Listerine is 90% alcohol. Je mond word er schraal van. Moet je je voorstellen dat je dagelijks over je huid gaat met alcohol dan word het ook droog

Mensen die dagelijks alcohol gebruiken hebben meer kans op mondkanker, dus dagelijks spoelen met alcohol geeft het zelfde effect.

Pebbels

Pebbels

22-05-2011 om 16:46

Pelle

Omdat deze gegevens vaak niet kloppen.

Listerine is in america om die reden niet meer FDA approved. Ze doen maar wat met de hoeveelheden namelijk

De waren-autoriteit in America heeft om deze reden het in 2006 afgeraden nog langer te gebruiken.

Sindsdien richt listerine zich op de europese markt, waarbij ze een enorme bult geld hebben neergelegd bij het noodlijdende Ivoren kruis.. (wat vroeger toch een buro was wat goede adviezen gaf)

Tegenwoordig word het ivoren kruis gesponsord door Listerine en heeft Listerine weer een leuke afzetmarkt

Alle onderzoeken die aangeven dat listerine werkelijk wat kan betekenen voor de mond zijn zogenoemde "Case-Studies" dus ondezoeken op onafhankelijke delen van het product.

Een volledig onderzoek over het hele product willen ze nog steeds niet afgeven

Listerine bestaat uit diverse olieen, die allemaal bewezen zijn dat ze werken, echter wil je olie mengen dan moet je ze in alcohol gooien. Olien mengen immers niet in water

Heel tandheelkundig nederland is al over listerine heen-gevallen. Neem dat maar aan van mij
We hebben een jaar of 2 geleden met een groep tandartsen en mondhygienistes iemand van listerine uitgenodigd en die is het vuur aan de schenen gelegd en uiteindelijk bijna huilend naar huis gegaan.

Pebbels

Pebbels

23-05-2011 om 07:17

Bruine ogen

Ben er altijd al geweest maar ben vandaag te lui om een andere nick te gebruiken

Ik zal eens zoeken...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.