Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Keverbrug?

Volgens mij ben je inmiddels geopereerd... Hoe gaat het met je?

Lin

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Das ook toevallig....

Ik wilde net een posting beginnen en liep eerst even "gezondheid" door, wat er zoal ... toen zag ik jouw oproepje! Wat attent, Lin!!!

Ik ben dus vorige week vrijdag om 09.30 uur richting de OK gereden en wegens een personeelstekort ben ik door twee gyneacologen geopereerd. Ik zal maar zeggen 2 voor de prijs van 1. Een geluksvogel, dus!

Nadat zondagochtendvroeg alles los ging. Respectievelijk de blaascatheter, epiduraal en infuus. Ben ik een stukje door de gangen gaan lopen en dat was voor mijn intimie een grote verrassing. "Mamma, je kunt lopen!" Maandagochtend ben ik ontslagen en thuis heb ik streng arrest. Zelfs mijn dochter zegt, Mammaaaaaaaaaaaaaa wat doe jij daar????? Ik niets, hoor! Poeh, wel goed van ze want ik voel me bijzonder goed op wat rommelende darmen/lucht na, die dan langs mijn wond gaan. Dat vervelende gevoel is vaak snel weg.

Op 23 oktober as heb ik een controle en wat ik nog vergeet te vertellen en dat is toch niet van ondergeschikt belang. Ik heb na de operatie misschien een paar druppels bloed verloren, sindsdien dus helemaal niets meer. Is dat niet apart?! Wel HEERLIJK!

Groet van een luierende, revaliderende geluksvogel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.