Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

persoontje

persoontje

20-01-2010 om 15:37

Kinderpsycholoog

Ik wist niet goed waar dit bericht te plaatsen, bij basisschoolleeftijd of hier, maar ik denk dat hier het beste is.

Voor mijn kind (9) ben ik op zoek naar een goede Kinderpsycholoog in de regio Zuidoost-Brabant. Ik weet niet waar ik moet beginnen met zoeken. GGZ heeft te langen wachttijden (14 weken voor behandeling begint). Heeft iemand ervaring? Ik hou me aanbevolen!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bosmeer

Bosmeer

21-01-2010 om 20:41

Persoontje

In welke regio van zuid-oost brabant woon je? Ik woon in regio Eindhoven en de particuliere kinderpsycholoog hier heeft een wachttijd van 10 weken tot de intake en daarna nog 12 tot behandeling. Wellicht is GGZ toch een optie voor jullie?
Bosmeer

ayla

ayla

22-01-2010 om 08:39

Persoontje

ik kreeg via een vriendin de naam van het bureau opdidakt door, zij hebben diverse vestigingen, misschien ook bij jullie in de buurt. Voor ons was het wat te ver weg. Ik weet echter niet precies waar jullie de psycholoog voor nodig hebben, opdidakt doet volgens mij namelijk vooral onderzoek

beertje groen

beertje groen

22-01-2010 om 13:29

Persoontje

Ik vraag me ook even af in welke regio je zit. als je in de regio Eindhoven woont zou je het ook kunnen proberen bij Ouder Kind Gezin (praktijk van Henriette Dekkers) Als je daar op googeld vind je haar wel.Misschien heeft ze ondertussen wel een lange wachtlijst. Ik heb via de psych. van mijn zoon ook gehoord van Virenze.Zelf dus geen ervaring mee. Ht schijnt dat ze daar niet zo'n lange wachtlijst hebben. je kunt ze vinden via www.virenze.nl
Succes in ieder geval!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.