Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
30-10-2008 om 17:49
Zoon heeft sinds enige tijd een koemelk-arm 'dieet' en voelt zich hier duidelijk veel beter bij (geen darmkrampen meer, geen diarree etc.). Nu gaan we dadelijk pannenkoeken eten en heb ik beslag gemaakt van Koopmans EIER mix. Hier hoef je alleen water aan toe te voegen. Nu vraag ik me af of hier dan ook echt minder melk inzit? Er staat bij ingrediënten: tarwebloem, weipoeder (melkbestanddeel), boekweitmeel, eidooierpoeder, rijsmiddelen en zout.
Heeft het dus nut om deze pannenkoekmix te kopen of kan ik beter gewone kopen en daar dan bijvoorbeeld sojamelk aan toe voegen?
05-11-2008 om 16:23
Idd
het probleem is de gist, normaal maak ik zelf brood maar dus met gist, maar sinds 2 weken weten we dat ze dit niet verdraagd dus ben ik nu zoekende. Maar ik vond op de site die hier genoemd werd een brood van boekweitmeel. Ik moet alleen nog even ontdekken hoe boekweit in het frans is,) Iemand een idee?