Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Korte buikgriep

Zoon werd gisterenochtend ziek, overgeven, diarree. Hij kon gisteren de hele dag niks binnenhouden, niet eens een slokje water. Ik had me al geestelijke voorbereid op een nacht vol bedden en pyjama's verschonen. Ik heb hem de hele nacht niet gehoord, tot vanmorgen 6 uur. Toen stond hij naast mijn bed: mamma, ik heb honger.
Hij zit nu aan de bank aan zijn 2e boterham. Lijkt weer helemaal in orde. (ik houd hem nog wel thuis vanavond)
Hij heeft wel eerder zo'n buikgriep gehad maar dat duurde dan echt enkele dagen. Nu niet eens 20 uur. Een kortwerkend virusje? Of toch wat anders?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

25-03-2010 om 07:20

Kort virus

Kort virus,we waren hier allemaal de pineut.Waart rond in Z. momenteel..
Bastet

Brianna F

Brianna F

25-03-2010 om 08:06

Herkenning

Dochter ook 1 dag hetzelfde en daarna weer aan het eten.

Herken ik

Hier alweer een tijd geleden gehad. Eerst babydochter (die was toen 2 maanden ofzo) en daarna ik. En we logeerden bij mijn ouders op dat moment, dus die waren later de klos. Spugen en/of diarree, en ruim binnen 24 uur was alle leed geleden. Ik was eerlijk gezegd allang blij dat we er zo genadig afkwamen.

Groeten,

Temet

Sharon*

Sharon*

25-03-2010 om 09:22 Topicstarter

De rest

Blijf het apart vinden binnen 24 uur van nog geen slokje water binnen kunnen houden tot 3 zonder moeite 3 boterhammen eten.

En Temet, mij hoor je niet klagen hoor Ben ook allang blij dat het over. Nou maar hopen dat de rest het niet krijgt.

Yep, hier ook

Noord-Drenthe: 2 kinderen van mij, alle overbuurjongetjes en een hoop kinderen van school: allemaal ultrakort buikgriepje. Binnen 24 uur van fors spugen naar redelijke eetlust. Apart hè?

Kiki

Kiki

25-03-2010 om 23:31

Hier ook in de nacht van zondag op maandag

Vreselijk spugen, hoge koorts.
De dag daarna de hele dag geslapen en daarna weer zo fit als een hoentje

Sharon*

Sharon*

26-03-2010 om 11:31 Topicstarter

En het breidt zich uit

Gisterenavond begon dochter, vannacht zoon 2 en ik voel het ook rommelen. Ik hoop dat het bij mij niet doorzet! Zo in mijn eentje thuis met 4 kinderen ):
Fijn dat het zo kort duurt!

Wil niemand bang maken

Maar hier heeft het gewoon 5 dagen geduurd ;-(

Ik vermoed dat er momenteel verschillende buikgriepvirussen in omloop zijn.

Chris

Ooit gehad

Ik en mijn ex hebben het lang geleden een keer gehad. Ik at die dag zo goed als niets en dronk alleen wat, dag erop zo goed als over. Hij at wel gewoon en bij hem duurde het een paar dagen langer. Ex schoonvader zei dat je echte coca cola moet drinken dat schijnt goed te zijn als je maag darm klachten hebt.

Yep, hier ook

Verschillende mensen in mijn omgeving zijn geveld.
Koortsig met een soort van buikgriep.

Verrrrr uit mijn buurt blijven, hahaahaha!

bibi63

bibi63

28-03-2010 om 16:21

2 opties

Of hij had een voedselvergiftiging en dat kan snel weer over zijn.
Of hij had inderdaad een soort buikgriep, maar een goede weerstand, zodat hij er weer snel bovenop is.
Groetjes,
Bibi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.